Volgers

zondag 16 februari 2014

Sweet baby robin

Hallo allemaal,

Je kan maar niet te vroeg aan de kerstkaarten beginnen.
Ik heb er al enkele gemaakt en vandaag heb ik er nog eentje dat ik jullie kan komen laten zien.
Deze heb ik gemaakt naar de mooie sketch van Christmas Challenges (with sketches) en je kan hem HIER vinden.



De digital van het baby roodborstje heb ik een tijdje geleden aangekocht in de shop van Beccy's Place en kan je HIER vinden .
Ik heb het ingekleurd met Derwent coloursoft.



Dit kaartje zou ik graag willen laten deelnemen aan volgende challenges:

Christmas Challenges (with sketches), Challenge #110, sketch + kerstkaart
Beccy's Place, February challenge (3de kaart)

Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
 Tot kijk,
 Groetjes
 Carla

28 opmerkingen:

  1. Wow, prachtig is dit!!!Hele leuke vogel prachtig omkaderd door echte kerstsfeer!!!Super mooi !!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carla
    mooi kaartje leuk gedaan
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart, Carla.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een warm kaartje Carla...prachtig papier en zo mooi gekleurd!
    Fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,

    Leuk kaartje. Ben ook net bezig aan een kaartje voor CCWS.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, en een leuk vogeltje
    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart .... ik vind hem heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carla geweldig mooi kaartje is dit weer. Je zit nu echt in de stempel/ kleurfase. Prachtig zoals je steeds je stempels inkleurd. Ook heb je prachtig papier en mooie mallen gebruikt. EEN TOPPER !!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Carla,
    Wat een mooi kerstkaartje, heel leuke digistempel.
    Heel warme kleuren...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na een aantal maanden niet geblogd te hebben krijg ik toch een big smile op mijn gezicht bij het zien van jouw kerstkaart! Ik heb er heel veel gemist en dan is er bij jouw alweer één voor het komende jaar. Knap hoor als je dat kunt. En ook nog bijzonder mooi gedaan Carla, mijn complimenten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Carla ! Heel mooi gekleurd. Succes met de Challenge.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent goed op tijd met je kaartje Carla. Het ziet er super uit hoor. Mooie, warme kleuren en een leuke digi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke digi, Carla..je kaartje is prachtig, mooi ingekleurd en de papiertjes zijn ook erg mooi, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kerstkaartje Carla...mooie ingekleurde digi....en ook de sketch is geweldig....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geweldig kaartje Carla super digi
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kerstkaartje Carla, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kleurwerk Carla, het ziet er weer prima uit

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een heel mooi kerstkaartje geworden, Carla! Inderdaad, je kunt maar niet vroeg genoeg beginnen met de kerstkaarten!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Carla,
    wat een schattige vogeltje heb je ingekleurd!
    Mooie kaart gemaakt!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Carla
    Blogger is weer eng aan het doen, dus ik hoop dat mijn berichtje doorkomt.
    Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, jou kaart is een plaatje om te zien, héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schattig hoor dat roodborstje,die bessen zijn ook geweldig mooi gekleurd vind ik.'k Zal ook maar eens aan kerstkaarten beginnen zo zal ik eens op tijd klaar geraken.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gorgeous card Carla, I like the image and the papers.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig kerstkaartje Carla - supermooi gekleurd snoezig digitje - ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze is ook schitterend.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. mooi kerstkaartje weer Carla.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. This is beautiful!! Thanks for joining us at CCWS this week! Good Luck!

    /Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lovely color scheme and a great take on our CCWS-sketch. What a clever idea to use the die-cut "around" the image...fabulous!

    Hugs from Finland,
    Eemeli {DT}

    BeantwoordenVerwijderen
  28. You have done an amazing job colouring the little bird Carla, well done! I really like all the different patterned papers you used in the background and the hints of red here and there are fabulous.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen