Volgers

dinsdag 12 december 2023

Voor mijn schoonvader

Hallo allemaal,

Deze kerstkaart heb ik voor mijn schoonvader gemaakt.
Hij verblijft in een rusthuis en is zwaar dement.
Ik hoop dat dit mooi roodborstje
een glimlach op zijn gezicht kan toveren.


De stempel CI-575 is van Crafty Individuals.
Die heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.


CHALLENGE:
Allsorts challenge : Week 758 - Something beginning with "B"
(Bird)

Stamping Sensations : Favourite Colours
(Red and Green for christmas time)


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

24 opmerkingen:

  1. Heel mooi dat roodborstje gestempeld met tekst erachter.
    Ik hoop dat je schoonvader het ook mooi vind. Dementie is een erge ziekte.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je schoonvader er van genieten kan, ondanks zijn slechte gezondheid. Ik kan er helaas over meepraten....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal hij zeker mooi vinden !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart met het roodborstje Carla.
    Zo mooi ingekleurd weer.
    Ik hoop dat het ook je schoonvader hier van kan genieten.
    Nare ziekte dementie.
    Nog heel hartelijk bedankt voor je mooie kerst / en verjaardagskaart die ik mocht ontvangen.
    Ook deze zijn heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart, zo mooi ingekleurd.
    Wat mooi dat je hem speciaal voor je schoonvader gemaakt hebt, heel liefdevol.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart voor je schoonvader gemaakt met het leuke roodborstje, en in heel mooie kleuren.
    Dank je wel voor de schitterende kerstkaart de ik gisteren van jou mocht ontvangen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart maakte je voor je schoonvader, prachtig dat roodborstje. Ik hoop het ook, hij zal er vast graag naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart met het schattige roodborstje. Zal je schoonvader beslist naar blijven kijken.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal zeker gaan gebeuren, hij zal hem prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop zeker dat dit bij hem gebeurt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien brengt dit vogeltje wel wat verre herinneringen boven, dat zou mooi zijn.
    Of misschien zal hij er naar kijken en een blij gevoel krijgen.
    Ik vind het een hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card and image-hope your FIL loves it.Thank you for joining us at Stamping Sensations.
    Carol DT x
    My hubby has altzhimers and Vascular dementia -it's not easy -take care
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A pretty Robin creation, many thanks for sharing your pretty card with us at Stamping Sensations December challenge and also this weeks Allsorts theme.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart met het leuke roodborstje, ik hoop ook dat het een glimlach op zijn gezicht zal toveren,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ah die glimlach zal er zeker zijn, Carla
    Een hele mooie kaart heb je gemaakt, dat roodborstje staat er prominent op!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuke kaart en het roodborstje , Denk dat hij wel een glimlach vertoond met dit mooie vogeltje.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart voor je schoonvader. Hij azl het vast wel mooi vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje Carla. Hier lag vandaag je mooie kerstkaart op de mat, bedankt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een pracht van een kaart maakte je voor je schoonvader Carla!.
    Ik weet zeker dat ie er met een grote glimlach naar kijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely festive colours and image on this card. Thanks for joining us at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart en zo mooi gekleurd. Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het blog "Kleuren met potloden".
    Groetjes Mirande DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart heb je voor hem gemaakt hoop dat hij er ook blij mee was, dank je wel dat je mee doet bij kleuren met potloden
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart voor jouw schoonvader, het roodborstje is prachtig gekleurd en verwerkt op de kaart.

    BeantwoordenVerwijderen