Volgers

vrijdag 1 december 2023

Challenge 65 (December) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

Vandaag start bij Carlin's Kaartenparadijs
de laatste challenge van 2023
en gelijk ook sluiten we ons feestjaar af.
Het thema is vast al te raden ...

Iets dat begint met de letter 'N' 
de laatste letter van onze naam CARLIN

Mijn voorbeeldkaartje had ik al een half jaar geleden gemaakt,
het was voor mijn kleindochtertje haar 3de verjaardag.

Met de letter 'N' van NORA, NAAM en NUMMER
Gemaakt met de digital stamp set "friendship" van Beccy's Place.
Helaas al een hele tijd niet meer te verkrijgen in haar webshop.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.


Willen jullie deelnemen aan deze laatste challenge van het jaar ?
Dat kan tot 31 december 12.00 uur (op de middag, onze tijd).
Voor meer info kijk je best even op ons challengeblog
Daar staan ook nog verschillende mogelijkheden met de letter 'N'
en dat zijn er waarschijnlijk veel meer dan je zou verwachten.

CHALLENGE
waar ik met deze kaart ga aan deelnemen:
Crazy for CATS : challenge #14
"Anything CAT Goes" or "Santa Cats"


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


11 opmerkingen:

  1. Wat lief! Daar was Nora vast blij mee met zo'n mooi kaartje.
    De laatste challenge van ons jubileumjaar 😊 Ik vond het leuk om te doen, we gaan volgend jaar gewoon verder met Carlin's, de planning is al gemaakt 🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief schattig kaartje ,
    voor de jarige Nora Carla.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje en ook zo lief.
    Leuke digi gebruikt en mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en lief kaartje maakte je voor Nora!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig voorbeeldkaartje, Carla
    Daar was Nora vast blij mee
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een schattige kaart voor Nora gemaakt met deze leuke digi. Het poesje lijkt er wel één van jou!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah, wat een lieve kaart, mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi voorbeeldkaartje! Die van mij is al klaar! Ik had al zo'n vermoeden wat de laatste challenge zou zijn!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen