Volgers

vrijdag 8 december 2023

Kerst met Sliekje

Hallo allemaal,

Hier zijn we al terug met de volgende kerstkaart.
De meeste kaarten zijn al onderweg,
maar ik ben nog niet helemaal klaar
en ben nog volop enkele kerstkaarten aan het maken.

Kennen jullie de gratis digitale stempels van Sliekje nog ?
Daar zitten vele poesjes bij en omdat ik in de
 poezen flow zit, ben ik daar nog eens tussen gaan kijken.
Kijk maar eens wat voor leukerd ik gevonden heb.


Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Verder nog de schets van Cheerful Sketches erbij genomen.


CHALLENGE:

Crazy for Cats : #14 "Anything CAT Goes" or
"Santa Cats" (3de inzending)

Sheepski Designs : #81 - Layer It

Cheerful Sketches: december sketch (2de deelname)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk,
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart Carla.
    Weer zo mooi ingekleurd
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé das een leuke kaart. En da poesje is zo schattig;
    Oh, this is so cute
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig met die grappige poezen digi. Hij steelt echt de show op je kaart.
    Dank je wel voor je prachtige kerstkaart. We hebben hem net uit de brievenbus gehaald, die van mij is onderweg.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief plaatje met een mooie sketch! Leuk gedaan. Ga maar lekker door met de poezenflow! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of ik me de poesjes van Sliekje nog herinner. Leuk om er nog eens eentje terug te zien. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Dankjewel voor je 2e bijdrage bij Cheerful Sketches.
    Vanmorgen viel jouw mooie kaartje door de bus (met een mooi gedicht aan de binnenkant). Hartelijk dank hiervoor. De mijne is onderweg.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die heb ik ook nog ergens op mijn computer. Lief digistempeltje en mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat is ook zo!! En wat heb je dat poesje mooi ingekleurd! Heel erg leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart, Carla
    Heel mooi ingekleurd die leuke digistempel, ik heb ze ook nog in een mapje op mijn pc!
    Bedankt voor de leuke stoomtreinkerstkaart, prachtig ingekleurd en hele leuke wens!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ken sliekje niet en ik gebruik tot nu toe ook geen digi afdrukjes. maar het is een schattig poesje en de leuke sketch van cheerful sketches is er goed voor.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sliekje is bij mij ook wat op de achtergrond verdwenen ook al zijn het toch wel leuke digi's (zoals deze die jij gebruikte). Mooi hoe je dit poesje inkleurde op deze sketch!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met dit leuke katje van Sliekje. Ik heb ook nog verschillende digi's van haar.
    En bedankt voor je tweede deelname aan de Cheerful Sketches Challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sliekje ken ik niet maar wat een leuke digi inderdaad. Heel mooi ingekleurd en een toffe kerstkaart met die sketch gemaakt Carla.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk met dit gesreepte katje ! Bedankt voor jouw tweede deelname met onze sketch van Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superlief kaartje heb je gemaakt Carla!
    Superleuk dat je meedoet bij ons Cheerful Sketches Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen