Volgers

donderdag 7 december 2023

Liften voor Kerstmis

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik er weer bij met een kerstkaart.
Iets heel anders dan jullie van mij gewend zijn.

Toen ik in mijn mailbox post kreeg over de
komende stempelbeurs van ArtSpecially,
waren daar voorbeeldkaartjes van Miranda Degenaars 
op te zien en die vond ik zo mooi en anders,
dat ik die toch wel eens wou uitproberen.
Dit is de kaart van Miranda, prachtig hé.

Ik had het papier niet en ook niet de stempels
en moest het doen met wat ik wel had.
Het is dan een blauwe versie van gewoon cardstock papier
 met andere stempels geworden.


Deze kerstkaart is ondertussen al naar iemand van jullie vertrokken.
Ik hoop dat de ontvangster ze leuk vindt.

CHALLENGE:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Kan niet anders zeggen dan WAUW schitterend gemaakt Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke prachtige kerstkaart Carla.
    Zo mooi ,zo apart.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig met die sterren en kringen erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart, Carla
    Heel kunstzinnig, je hebt je goed laten inspireren!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat mooi Carla! Jou kaart is minstens zo mooi als de voorbeeld kaart! TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heb je dat prachtig gedaan! Die van jou vind ik mooier dan het voorbeeld, eerlijk gezegd.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je dat schitterend gedaan complimenten.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent.
    Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat mooi gemaakt! En zo goede draai aan gegeven! Erg mooi Carla! Fijn dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou petje af hoor, je hebt het echt heel mooi gelift, echt prachtig deze versie en wat een mooie cirkels! Ik vind ze eigenlijk nog mooier met de bubbeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat knap gelift, Carla. Ik vind hem zeker zo mooi als het voorbeeld!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze geweldig! Knap hoor om de kaart zo te liften.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart en knap gelift met je eigen materialen!
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er echt je eigen versie van gemaakt, echt heel knap gelift en wat een mooie kaart.
    Ik vroeg me echt wel af, of het nog wel zou lukken na 7 weken niks meer gemaakt te hebben, het ging gelukkig vanzelf,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Carla. Je hebt met je eigen materialen een prachtige liftkaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja prachtig Carla. ik kreeg die post ook en expres bewaard omdat ik hem zo mooi vond. Je hebt er een schitterende kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow wat heb je dit mooi gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi, ik zal weer eens op cursus moeten komen!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel mooi Carla, die van jou moet zeker niet onderdoen hoor, ik vind ze super.

    BeantwoordenVerwijderen