Volgers

woensdag 20 december 2023

Reminder challenge 65 (December) bij Carlin's Kaartenparadijs


Hallo allemaal,

Vandaag plaatsen we onze reminder
voor de lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs
Het thema van deze maand is :

IETS DAT BEGINT MET DE LETTER 
' N '

Voor mijn voorbeeldkaartje is dat de letter
' N ' van Nest

Gemaakt met de clear stamp set "Feathered Nest"
van Beccy's Place
De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
De achtergrond heb ik gemaakt met stempels van Crafty Individuals
en Distress Inkt.


Jullie kunnen nog altijd deelnemen aan deze challenge
en daarvoor hebben jullie nog de tijd tot
31 december, 12.00 uur (onze tijd)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

8 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met die mooie warm gekleurde achtergrond en de leuke digi. De N vind ik toch de moeilijkste.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeldkaart, Carla
    Mooi gekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig voorbeeldkaart.
    De stempel heel mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje en mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige reminder Carla.
    Mooi ingekleurd weer.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke digi is dit.
    Goed bedacht, N van Nest.
    (Ik bedenk mij nu dat ik met mijn kaart gemaakt met Neon verf ook mee had kunnen doen maar ben ik dus vergeten)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi met het nest op je kaart. Misschien kan ik nog een keer meedoen..

    BeantwoordenVerwijderen