Volgers

maandag 25 december 2023

Gastdesigner bij Kleuren met Potloden

Eerst wil ik iedereen een VROLIJK KERSTFEEST toewensen.


Vandaag mag ik voor Kleuren met Potloden
GASTDESIGNER zijn.
Hiervoor kreeg ik de prachtig digital stamp
"Birthday Mouse" van RAM Stamps toegestuurd.
Wat een schatje, die moest de volle aandacht op de kaart krijgen.
En hier is die dan:

Alleen een achtergrondje erbij vond ik voldoende.
Gemaakt met een stencil en Distress Inkt.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


7 opmerkingen:

  1. Fijne kerstdagen ook voor jou Carla.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Mooi met de achtergrond erbij.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n lief kaartje, heeft inderdaad niets meer nodig! Je kerstboom is zo grappig!! Gezellige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart,
    Carla
    Heel mooi ingekleurde digi
    Ook voor jullie fijne warme dagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige foto van de katten kerstboom, ook voor jullie nog een fijne 2de Kerstdag.
    Je kaart is echt superleuk met deze vrolijke digi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd is dit zeg.
    Mooi gekleurd, petje af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart heb je met deze schattige digi gemaakt. Mooi hoe je de achtegrond ook hebt gedaan. Gezellig dat je weer GD bent bij Kleuren met potloden.
    Fijne 2e kerstdag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart met dit muisje; Heel mooi ingekleurd! Ik wil je ook nog bedanken voor jouw mooie kaartje dat ik ontving ! Groetjes, en fijn eindejaar! Gina

    BeantwoordenVerwijderen