Volgers

woensdag 9 mei 2012

Rondjes

Dag allemaal,

Poefff, eindelijk is die klaar.
'k Was mijn inspiratie weer even kwijt.
'k Zag de sketch voor de uitdaging van Dutch Card Lovers en vond die er wel leuk uitzien, maar een moeilijke om er wat voor te vinden.
'k Ben dan met vanalles aan 't proberen geweest en uiteindelijk is dit het resultaat geworden.
                                                                           
De sketch

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk om jullie reacties te lezen.
Tot ziens,
Carla


24 opmerkingen:

  1. Ik vind hem mooooi leuk dat haken erbij moet ik ook weer eens gaan doen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Carla

    super mooi
    leuk dat gehaakte .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar hij is wel super geworden hoor!!!!
    je hebt je inspiratie weer gevonden!!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is nogal een zware bevalling geweest deze kaart begrijp ik Carla maar het resultaat mag er zijn hoor!!! je hebt je kaart geweldig gemaakt super leuk met de gehaakte details.groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het resultaat heel erg leuk geworden hoor Carla.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou het resultaat mag er dan ook wel wezen hoor Carla. Wat een leuke kaart is dit geworden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je een beetje kon laten inspireren door de schets. De uitwerking is mooi, Carla. Prachtig, die gehaakte cirkels! Fijn dat je meedoet met DCL!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, ik vind het wel weer een hele creatieve kaart hoor, met dat haakwerk erachter leuk bedacht. Is een lief zoet kaartje geworden!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je het haakwerk gecombineerd hebt, zelf de borderrand waar het lint doorheen gaat. Geweldig.:)
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Вязанные элементы смотрятся чудесно!
    С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Carla, super met dat haakwerk!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt je kaart super gemaakt! Ik vind hem schitterend! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er prima uit Carla.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk met dat randje! Origineel gedaan Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er mooi uit Carla,
    ik kwam er zelf niet aan uit om een leuke
    creatie te maken. Is niet erg slaan we gewoon een keer over.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou goed resultaat toch? Heb je zelf gehaakt?
    Leuke uitwerking, en bedankt voor je deelname bij DCL!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, alles erop en eraan is zelfgemaakt, het kleine roosje in het midden van de bloem is van papier, maar ook zelfgemaakt.

      Verwijderen
  17. Sweet and elegant card:) Well done!
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind het een romantisch kaartje geworden met mooie, zachte kleurtjes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk gedaan.
    Zelf had ik geen idee wat ik hiermee aan moest.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card and lovely colours...♥

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart Carla, mooie uitwerking van de schets.
    Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke kaart leuk dat je meedoet bij DCL

    BeantwoordenVerwijderen