Volgers

maandag 28 mei 2012

Jubileum bloemekes

Dag lieve volgertjes,

Wat een mooie dag zijn we weer.
Mijn mannetje en ik zijn vandaag 30 jaar getrouwd.
30 jaar, 'k schrik er zelf al van, ik herinner het me nog alsof het gisteren was.
't Was een droge dag, met weinig zon, geen weer zoals vandaag.
Vandaag gaan we het niet vieren, want dat komt voor iedereen niet zo goed uit, maar we houden het wel tegoed.
We hebben al enkele mooie kaartjes mogen ontvangen, wat centjes en van de morgen werd me dit bloembakje van mijn vakantievriendin overhandigd.

Toevallig heb ik gisteren, in de late uurtjes was het weeral, een bloemenkaartje gemaakt met één van de hele mooie bloemenstempels van Beccy


Ik heb hem natuurlijk ingekleurd met mijn Derwent Softcolours.
De boord errond is een stansje uit het setje Lr 0141 Creatable Double frame van Marianne Design.
Het vlindertje komt uit het setje Lr0158 Creatables vlinders eveneens van Marianne Design.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.
Het geheel is gefotografeerd buiten in een bloempot.

Een fragment uit de kaart
(kleuren komen er wel minder goed op uit)

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

18 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd samen! En wat een heerlijke zonnige kaart heb je weer gemaakt!
    Ik wens jullie een hele fijne dag!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de trouwdag. Het was wel mooi weer geweest om het te vieren, al trekt het hier af en toe wel dicht.

    Weer een super leuk kaartje gemaakt hoor :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great job Carla, your card is wonderful! The die you used behind the image is just beautiful and the bright green really sets off the flowers.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carla van harte met jullie trouwdag, en wat weer een fris kaartje met een emmer vol met bloemen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, mooie stempel ook.

    fijne dag
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte met jullie trouwdag Carla!
    Ik vind je kaart erg mooie en lekker frisse kleurtjes:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte met jullie trouwdag Carla
    en het is weer mooi kaartje
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie trouwdag Carla en met het prachtige weer erbij kan je dag toch niet meer stuk en je kaart is vrolijk en fris van kleur wat wil je dan nog meer meisje van mij krijgen jullie er nog 30 jaar bij hoor!!!! Nog een fijne dag liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met jullie 30e trouwdag, Carla! Enjoy this special day! Wat heb je een fleurige kaart gemaakt, heel mooi!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met jullie trouwdag Carla en wat een mooi kaartje heb je gemaakt, lekker zomers!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Carla, allereerst van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk! En wat heb je een leuk zonnig kaartje gemaakt. Leuk om dat zo in een bloemenzee te fotograferen.
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Carla
    30 jaar wat een tijd
    Je kaartje ziet er weer leuk en zonnig uit
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker vrolijk kaartje.

    Van harte gefeliciteerd met deze dag hoor!!!
    ( Ook al is ie alweer bijna om)

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van harte gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk.
    Je kaartje is mooi.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    Je kaartje ziet er ook weer mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat Carla met jullie huwelijksverjaardag! 30 jaar is inderdaad een hele termijn! Je kaartje past bij het weer: lekker fris en zomers!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations dear Carla:) real deep love:)
    The card is very spring card:) beautiful colours and image. Lovely embellishments :)
    Big big big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen