Volgers

vrijdag 4 mei 2012

Met oprechte deelneming

Dag allemaal,

Ik heb een reeks kaartjes zitten maken, die we spijtig genoeg ook af en toe al eens nodig hebben.
Ik heb ze heel eenvoudig gehouden, want 'k vind veel tralala niet staan voor een condoleance.

Klassiek


Modern 


Met 3D plaatjes



De mooie tekst van wat dichterbij, dan kan je hem eens lezen
De stempel komt van bij Elke Verschooten



Wat is jou voorkeur, klassiek - modern of 3D.

Fijn dat je even kwam kijken. Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, Groetjes Carla

27 opmerkingen:

  1. Ze zien er wel mooi uit!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze wel mooi Carla, vooral de klasieke serie, iuk maak ze eigenlijk nooit, maar dat vind ik nog wel wat. Ik moet heel veel kaarten gaan maken voor de ladysfair, is dit ook wel een idee.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla

    Je hebt ze heel mooi gemaakt ik vind de eerste het mooiste
    Zelf maak ik deze kaartjes nooit,mocht ik ze nodig hebben dan koop ik ze .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo Carla,

    wat mooie kaarten wat helaas ook bij het leven hoort.

    groetjes Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Carla
    mijn voorkeer is klassiek ze zijn wel heel mooi en zo'n stempel moet ik ook is kopen laatst ook nog 2 kaartjes zo iets gemaakt
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik maak ze eigenlijk ook nooit, maar de klassieke vind ik toch ook het mooist.
    Groetjes, MOnique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De klassieke vind ik heel mooi! De versie met de boom (Marianne Design) vind ik sober en tegelijk heel mooi!
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel bijzonder! Ik heb ze ook nog nooit gemaakt, maar vind dit zeker een inspiratie! Ook in deze genre siert eenvoud!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gedaan. Ziet er hel goed uit.
    Heb je dat gedichtje zelf geschreven of ids dat een stempel?
    Liefs,Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hier voor een tekststempel gebruikt Marianne. Komt van bij Elke Verschooten. Ik heb een link naar haar blog geplaatst.

      Verwijderen
  10. Helaas ja, we hebben allemaal wel eens zulke kaarten nodig. Ik vind de klassieke versie het mooist.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla, je hebt er prachtige kaarten van gemaakt. Ik maak deze kaarten niet veel. Ik ben het helemaal met je eens dat er niet teveel poespas op de kaarten moet gezien de gelegenheid. Ik vind ze mooi. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en stijlvol gedaan Carla. Het moet helaas wel eens...Ik heb trouwens (eindelijk) de verjaardagscandy-afbeelding veranderd, op mijn blog. Sorry nogmaals!
    groetjes,ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Soms moet je ze hebben en die van jouw zijn eenvoudig en mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo'n kaartjes hebben we helaas wel eens nodig, ik heb ze ook nog nooit zelf gemaakt. Jij hebt het wel mooi gedaan Carla, vooral de klassieke, maar de onderste met die embossing vind ik ook wel mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn heel stijlvol! Mijn voorkeur gaat naar de klassieke. Ik maak ze meestal ook in die stijl.
    liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik word er altijd een beetje stil van als ik zulke kaarten zie ,je hebt ze wel mooi gemaakt hoor Carla maar het is zo moeilijk om te zeggen wat je er van vind en nu net na Dodenherdenking ik moest toch even slikken lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie ingetogen kaartjes zijn het geworden.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een elegante kaartjes. Ik vind ze allemaal wel wat hebben en heb geen echte voorkeur. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello Carla,
    Ja, spijtig genoeg hebben we ze vaak nodig,vooral als je in een 60+ kring zit.
    Mijn voorkeur gaat naar de klasiekestijl, alhoewel de andere ook zeer mooi zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaartjes, de klassieke stijl heeft mijn voorkeur.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn allemaal even stijlvol Carla, ik vind dat je het knap gedaan hebt. Dit is voor mij wel het moeilijkste genre. De tekst vind ik prachtig.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Niet de leukste om te maken maar ze zien er wel heeeeeel mooi uit hoor. Knap gedaan en heel gepast.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Carla,

    Het is niet fijn als je deze kaartjes moet versturen, maar ook bij zo'n gebeurtenis is het fijn als er mensen zijn die aan je denken.
    Ik vind de klassieke en moderne kaartjes erg mooi Carla. Die veertjes gebruik ik er zelf ook voor!

    Heb je al gezien dat je in de prijzen bent gevallen bij de NKU, gefeliciteerd.

    Groetjes hermien
    Groetjes Hermien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, gisteren zag ik het.
      Erg leuk als je bij de winnaars zit.
      Heb ik nog niet dikwijls mogen meemaken.

      Verwijderen
  24. heel mooie kaartes voor droevige momenten en hopelijk mogen ze nog lang in je kast blijven liggen
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooie kaartjes voor droevige momenten,hopelijk mogen ze nog lang in je kast blijven liggen

    BeantwoordenVerwijderen