Volgers

vrijdag 18 mei 2012

Magnolia

Hallo allemaal,

Na het poetsen van vandaag, nog snel even een kaart gemaakt en die is ondertussen al onderweg naar het jubileumpaar. 'k Wist daarstraks maar de juiste datum en normaal zou die nu maandag al in Nederland moeten toekomen, maar dat zal niet meer lukken vrees ik.
Hun feest is pas 't weekend daarop, dus 't zijn dan toch nog geen vijgen na Pasen.
Ze zullen er wel blij mee zijn.

De afmeting van de kaart is 10 cm x 21 cm een grotere dus dan de standaard kaarten, maar hij past perfect in van die lange smalle omslagen.
Ik heb voor deze kaart nog eens een digistempel van Beccy gebruikt en ingekleurd met mijn Derwent Softcolours.

'k Laat de magnolia nog eens van dichterbij zien

Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
 Tot ziens,
 Groetjes Carla

17 opmerkingen:

  1. Beautiful card! Beautiful design..I like very much this image,so elegant:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je kaart prachtig Carla:0) heel mooi ingekleurd!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je die magnolia mooi gekleurd zeg! Mooi zo met die nestabilities.
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had nog een vraagje Carla, heb jij er geen last van dat de lijntjes van de digi gaan vloeien als je de derwent potloden met de doezelaar uitveegt? Of doe ik iets verkeerd? Wat voor papier gebruik jij ervoor?
    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met digi's heb ik er meestal geen last van.
      Wanneer ik een kleurplaatje gebruik, moet ik er wel voor opletten dat de tekenlijnen niet te dik zijn, want dan durft het al wel eens uitvegen.
      Best niet te hard wrijven.
      Ik gebruik heel gemakkelijk te kleuren papier, maar 'k vrees dat het in Nederland niet te verkrijgen is. Tekenpapier van het merk Aurora, niks speciaal en goedkoop.

      Verwijderen
  5. Eenvoudig en zonder veel tierelantijntjes, en erg mooi.
    Prachtige Magnoliastempel.
    Best wel een gedurfd kleurtje dat groen, maar ik vind hem erg mooi.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla
    Wat heb je de magnolia mooi ingekleurd .
    En leuk een keer zo,n andere maat kaart .Hij is super hoor,
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Carla, een mooie kaart en zo mooi ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi ingekleurd! Dat formaat maak ik ook wel eens. Het is een stijlvol kaartje geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met leuke stempel en randjes!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart en wat heb je ONWIJSSSSSSS mooi gekleurd!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooi kaartje Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig kaartje Carla!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart met een prachtige stempel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely gorgeous! Well done on the colouring too, you've done a wonderful job.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen