Volgers

maandag 21 mei 2012

Insecten

Dag beste volgertjes,

Wat kriebelde het weer om een kaart te maken.
Gisteren was het zo'n zalig zonnetje en zijn we gaan fietsen.
Doe ik ook heel graag, maar ja, terwijl kunnen we natuurlijk geen kaarten maken.
'k Zag vanmorgen de nieuwe opdracht van De Creatieve Zebra verschijnen, een kaart maken met een insect erop. Dat leek me wel tof om meteen aan te beginnen.
En voilà hier is die al

Begint het nu bij jullie ook al niet te kriebelen?

 Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
 Tot ziens,


22 opmerkingen:

  1. Ja Carla ik krijg gelijk jeuk ha ha .

    Wat een leuk kaartje weer en het plaatje is dan super bij de opdracht.

    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo carla,ik ben nog hard aan het denken of ik iets heb met een insect.Maar die van jouw is mooi geworden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuuuuuuuuperrrrrgaaf !!!!! Wat een leuke kaart zeg en ik vind die kleurtjes ook zoooooo lief! Geweldig gedaan.
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Carla very nice card:) so great image and pretty papers :)
    Big hug,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, die is zeker tof!! Leuk, lief stempeltje zeg! En succes bij de challenge!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je kaartje is weer superrrr Carla
    gr lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ahhhh wat een schatje ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Carla!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat lief die bijtjes in de pot.
    passen goed bij ons thema
    bedankt voor je deelname aan DCZ

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie kaart met een heel leuk plaatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Missie geslaagd Carla, het begint zeker te kriebelen. Nu nog op zoek naar een geschikt afdrukje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super vrolijk kaartje is dit. Het begint bij mij ook te kriebelen, maar dan om even lekker in het gras te liggen met een zonnetje op mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kriebelkaartje
    groetjes van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hartstikke leuk gedaan Carla en bij mij begint het zo langzamerhand ook te kriebelen ik vind je kaart echt tof lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superkaart en wat een leuke stempel! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een lief kaartje.
    leuk dat je meedoet met de challenge vab DCZ

    groetjes judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk kaartje Carla, bedankt voor je deelname bij DCZ, veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kaart, leuk meisje met vliegjes in potje, ook passend papier erbij, echt af.
    Bedankt voor je deelname aan dcz.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een vrolijk kaartje en het stempeltje is prachtig ingekleurd. Bedankt voor het meedoen bij DCZ.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. WOW heel erg mooi!!
    En wat leuk een leuk plaatje, past precies!

    Leuk dat je mee doet bij DCZ.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen