Volgers

donderdag 10 mei 2012

Poezenkaart

Dag allemaal,

Superleuk dat er weer nieuwe volgertjes bijgekomen zijn.Van harte welkom.
Nog ééntje en dan zijn we met 100, als de teller klopt natuurlijk, want daar heb ik soms al eens mijn twijfels over.

Het kaartje dat ik vandaag kom showen heb ik al een tijdje geleden gemaakt.  Nu ik weet dat die al op zijn bestemming is kan ik het pas plaatsen, want anders was het geen verrassing meer.
Het is een verjaardagskaartje voor  Jackie. Ze vindt het zo leuk om een heleboel kaartjes te ontvangen en daarom doet ze een oproepje op haar blog, waar tevens ook nog een leuke candy aan verbonden is.
Dit kaartmodelletje heb ik al eens eerder gemaakt en de beschrijving  ervan vind je terug bij mijn labels "Werkbeschrijvingen en Patroontjes".
Kaartje toe
Kaartje open
Zo kan je hem neerzetten
Een stukje van de achterzijde

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het zo fijn om jullie reacties te lezen.

Liefs,

14 opmerkingen:

  1. Jippie mijn kaartje (nee hoor ik zat er niet op te wachten ;)) Ik ga maar eens een nieuw prikbord halen, want dan kan ik hem ophangen in mijn hobby kamer.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Carla,what's a gorgeous creation:)I love it because you use funny images and happy colours:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat een lief kaartje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje weer Carla je bent ook niet te stoppen hè meisje,maar met dit weer wat moet je anders ik vind je kaart weer super, Jackie is er blij mee zo te lezen groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee weer. Is je mooi gelukt!
    Groetjes jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukertje Carla super lief zo met die katjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje en wat een prachtige vorm! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op katten en vind dit bijgevolg een superlief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo wauw Carla. die is GAAAAAFFFFFFF
    zo mooi die kleurtjes en al je stempels, wat een werk!!

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige poezenkaart heb je gemaakt Carla, je hebt leuke afdrukjes gebruikt en frisse kaartjes. Ik ga ook nog een kaartje voor haar maken.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje en leuk model! Mooi met al die poezen!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superlief kaartje, Carla.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Carla

    Wat een leuk model kaart heb je gemaakt'.
    en de plaatjes erop zijn weer zo leuk .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kaartje! Lekker fris en o zo leuk met die katten stempels.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen