Volgers

dinsdag 9 april 2024

Kikkertje

Hallo allemaal,

Een kaartje in opdracht, 
gemaakt voor Millie haar lentefeest.
Ik vond het kikkertje "My Pad" van Sheepski Designes
wel een leukerd om hiervoor te gebruiken.


De digital stamp ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
De stroken op de achtergrond bewerkt met 
3 verschillende stencils en inkt.


CHALLENGE:

Sheepsky Designs : ch. #85 - Anything Goes

Morgan's ArtWorld : #75 - Anything Goes

4-Season challenge : Ch. #79 - 1 april, kikker in je bil

Liftchallenge : #187 - Stencils

Cheerful Sketches : April challenge - (sketch zie hieronder) 2de kaart
VRAAGJE:
Normaal laat ik de reacties op dit blogbericht 
naar mijn e-mail komen
door onderaan meldingen sturen aan te vinken
en publiceren.
Nu lukt mij niet meer.
Publiceren kan ik niet meer aanklikken
en de mails blijven weg.
Wie doet dit nog op deze manier
en lukt dat nog bij jou ?
Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
Ik vond dit anders wel handig.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

25 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de kikker Carla.
    Een leuke digi.
    Mooi de strookjes bewerkt met een stencil.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful sketches.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Carla
    Kijk het kikkertje relaxt liggen
    Millie boft!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart voor Millie, een gave digi en ook de bewerkte strookjes zijn erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje in prachtige tinten en met een supercute kikkertje! Ik denk alleen niet of Cornelie dit bedoelde met haar challenge, maar dat zal ze je wel vertellen. In ieder geval een droppie en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze superleuke digi. Leuk bedacht om er deze digi voor te gebruiken. Ik weet niet hoe je het kunt veranderen met de reacties. Ik hoop dat je het opglost krijgt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje met dit kikkertje erop. Mooie kleuren.
    Tot nog toe ontvang ik mails als er een reactie op mijn blog staat, ik verander maar niets in de instellingen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart met de ''luie'' kikker Carla....leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart voor Millies lentefeest. Het Dp is ook gaaf en de kikker mooi gekleurd.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    Ik kan je helaas niet helpen met je vraag.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart, zo mooi ingekleurd en met mooie papiertjes de sketch uitgewerkt.
    Dankjewel dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Ik krijg al jaren geen mails meer met reacties dus ik kan je niet verder helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet helemaal de techniek die we voor de lift challenge vragen maar wel een heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk om de stroken van de sketch met stencils te maken Carla en de digi vind ik superleuk. Kijk hem relaxed liggen op zijn blad hihi. Een leuke kaart die je mooi uitgewerkt én ingekleurd hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. erg leuke digi en kaart.
    ik moet de reacties eerst goedkeuren, krijg hiervan wel mailtjes maar keur de reacties niet in de mail maar op de pc via mijn blog. ik kon ze wel op mijn mobiel als ik mijn blog opende wel publiceren maar doe ik eigenlijk nooit.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart en zo mooi gekleurd ook!
    De reacties komen bij mij nog steeds gewoon in de mail. Dat heb ik vanaf het begin zo ingesteld, geen idee of en hoe dat te veranderen en dat doe ik ook maar niet.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje met een heel leuke kikker en natuurlijk weer geweldig gekleurd!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke, vrolijke lentekaart, je hebt de digi prachtig ingekleurd. Ik kan je niet helpen met de mails, ik ben daar heel slecht in.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die ligt daar heerlijk van het zonnetje te genieten, wat een leukerd! Mooi en gezellig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hartstikke leuk kaartje, maar idd niet zoals bedoeld is volgens de challenge. In de challenge gebruik je twee, of meerdere stencils, waarin je in het negatieve gedeelte een ander stencil gebuikt. Als je goed naar de voorbeelden kijkt dan zie je wat we bedoelen en naders mag je me altijd mailen mocht er iets niet duidelijk is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lovely card Carla. Thank you for joining in and sharing your creation with us over at Morgan's ArtWorld.
    ~ Wendy CT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellige kaart voor het lentefeest, mooi!
    Bedankt dat je meedoet met onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt Cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart met die luierende kikker. Ik mocht pas bij SheepSki enkele digi’s uitkiezen, precies toch de verkeerde gekozen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie lente kleuren en een vrolijke kaart! Leuk dat je de stroken met inkt en stencils bewerkt hebt in passende kleuren en diverse dessins. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen