Volgers

maandag 1 april 2024

Challenge 69 (April) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik weer de nieuwe challenge
bij Carlin's Kaartenparadijs aankondigen.
Dit thema heb ik voor deze maand gekozen:

MOODBOARD + PLAKPARELS OF STRASS STEENTJES
MOODBOARD + PEARLS OR RHINESTONES

Een moodboard met veel variatie.
Kies er maar iets uit en vergeet ook niet
om er plakparels of strass steentjes in te verwerken.

Hieronder zie je mijn voorbeeldkaartje.
Gemaakt met de digital stamp sets
"Jasper" de kat uit "The Cats Meow" en
bloemen en designpapier uit "Daisy Elements" 
van Beccy's Place.

"Jasper" de kat heb ik ingekleud met Faber Castell Polychromos,
alsook de hartjes van de bloemetjes.

Geen moeilijke challenge, toch ?
Doen jullie graag mee ?
Tot 30 april a.s. (12. uur op de middag, onze tijd) kan dat.
Voor meer informatie en in te zenden 


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met de kat Carla.
    Leuke challenge.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, die kater.
    En daarbij de kleine bloemetjes, het is helemaal voorjaar op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, toen ik het moodboard zag bij Karin dacht ik wel dat jij vast iets met de poes zou maken :) Een gezellige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Carla
    Wat een leuk voorbeeldkaartje met die grappige kat zo leuk met die madeliefjes!
    Fijn dat het bedankje ook bij jou is aangekomen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke vrolijke kaart in voorjaarskleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en die kat is zó grappig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha wat een leuke kat, volgens mij is hij supertrots dat hij op je mooie kaart mag staan Carla.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Carla, ik had je via messenger facebook wat door gestuurd. groeten Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend voorbeeldkaartje heb je gemaakt voor de nieuwe challenge, wat een leuke digi stempel is de kat.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met die poes erop
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf kaartje is het! En het moodboard is ook mooi, Kun je alle kanten mee op!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeeldkaart heb je al gemaakt met die leuke poes. Ik ga het moodboard ook eens bestuderen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen