Volgers

dinsdag 30 april 2024

Bountiful Balloons 2) Contributor bij Beccy's Place

Dag allemaal,

Vandaag ben ik er alweer met mijn voorbeeldkaartje 2 
met de set "Bountiful Balloons" van Beccy's Place.
Heel anders dan de vorige en ik heb de set 
gecombineerd met de "Slow Lane set" 

De leuke schildpad uit de "Slow Lane set" en de ballonnen uitgeprint
op kraft en ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Eén ballonnetje hoger aangebracht.
Veel moest er niet meer bij om het er feestelijk te laten uitzien.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


6 opmerkingen:

  1. Superleuk! Die leuke schildpad met zijn lodderige ogen en de mooie ballonnen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, leuk die schildpad en de ballonnen die hij komt brengen, een gave kaart met heel mooi kleurwerk! Ook je ballonnekaart hieronder is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke schildpad, mooi ingekleurd op kraftkarton Carla en de ballonnen kaart hiervoor is ook mooi, lekker feestelijk. Ik had ook op je olifantenkaart en verhaal van de wilde koeien ook gereageerd maar dat staat in de spam denk ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje en mooi zo op het kraft
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gecombineerd, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen