Volgers

maandag 15 april 2024

Goat Club set (1) Contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Ik ben net terug van de ArtSpecially in Nijkerk.
Voor mij een lange reis vanuit België.
Later vertel ik hier meer over.

Dit blogbericht moest ik voorprogrammeren,
want vandaag heb ik nieuwe digital stamps 
"Goat Club set" van Beccy's Place te laten zien.

Dit is het eerste kaartje dat ik ermee gemaakt heb,
morgen komt er nog een andere.

De digital stamps "Goat Club set" kan je HIER
in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb deze digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos.


CHALLENGE:
2 sisters on the blog : ch. #85 - Boerderijdieren (2de deelname)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot morgen voor kaart 2 uit die set ? 
 Groetjes 
 Carla


18 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje laat je zien Carla....je hebt prachtig ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, ik zie hem er nog niet bij staan maar alvast bedankt voor je 2e kaartje!
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad op de ArtSpecially.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk, Carla
    Zo grappig dit bokje en prachtig ingekleurd
    Benieuwd naar je beursverhaal
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je met deze nieuwe digistempel gemaakt Carla! Hij kijkt zo leuk om het hoekje, en is prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuk kaartje Carla.
    Een leuke digi, die sik is zo grappig
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kleurwerk! Je hebt er een heel mooie kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onderaan mijn bericht van 10 april kun je mijn naambordje zien, ik ben benieuwd of je mij zag of een andere Angélique, ik heb geen andere gezien.

      Verwijderen
  7. Het is een hele mooie kaart met deze leuke geit.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, wat heb je die toch mooi gekleurd !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, dit is zo'n leuke set!! Je hebt de geit echt geweldig mooi gekleurd!! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gekleurd met al die fijne haartjes en leuke kaart!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He wat ontzettend jammer dat we elkaar niet even gezien en ontmoet hebben! En je was er nog wel twee dagen. Wij waren er alleen zaterdag, maar wel van 10 tot 17.30 uur!
    Je kaart is heel leuk met die geit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. erg mooi ingekleurd en de set is ook leuk. heb 'm bekeken.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart Carla.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen