Volgers

dinsdag 15 mei 2018

Zeepaardje

Hallo allemaal,

Zondag was het in mijn knutselateljeeke weer zusjes knutseldag.
We blijven dit zoveel mogelijk doen, omdat het zo leuk is.
Deze keer zijn we voor thema "maritiem" gegaan
en hebben we gewerkt met de sketch van het challengeblog De Egel.
Alle maritiem stempels bovengehaald en uiteindelijk maakten we onze keuze uit dezelfde stempellap, namelijk  "Smooth Seas" van Beccy's Place.
Samen kleuren, samen vanalles uitkiezen,
maar zoals jullie ondertussen al wel zullen weten, de laatste afwerking houden we voor elkaar geheim en dan blijft het eindresultaat een verrassing.
Ons Marleen heeft haar kaart gisteren al geplaatst
en wil je die ook graag eens bekijken dan klik je HIER.
Die van mij was gisteren nog niet helemaal klaar
en ik had dan ook al onze reminder van Cheerful Sketches te plaatsen.
Zo hier is die dan.


Het zeepaardje heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Ik heb nog 3 andere stempels hierbij gebruikt, blaadjes en luchtbellen van Lavinia en een boordje met visjes, die ik  al heel lang heb en komt van een stempellap van Boekenvoordeel of de Action.
De schelpjes komen uit CR1363 creatables van Marianne Design.
De visnet heb ik 2de hands gekocht en daarvan weet ik het merk niet.
Op mijn kaart zit geen scrappapier, ik heb alles bewerkt met Distress Ink.


Challenge:
Stamping Sensations: Close to Nature
De Egel: #57 sketch met thema maritiem

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje, ik hou toch wel van maritiem! Van je zus ook een mooi kaartje geworden. Mooie stempels hebben jullie gebruikt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi onderwater kaartje Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk om samen te knutselen, en er is weer een prachtige kaart van gekomen en dat zonder dessinpapier...super!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Another wonderful card, love how you used the dies around the image.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke kaart, Carla.
    En bedankt voor je kaart, lag vandaag in de bus. Ik laat 'm nog even dicht tot mijn verjaardag, maar wilde je al wel vast laten weten dat ie binnen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi stempelsetje van Beccy. Leuk met alle visjes en andere zeedieren erop. Zo zie je dat je zonder scrappapier ook prachtige kaartjes kan,maken. De kaart van Marleen heb ik al gezien, ook een mooitje. Gezellig zo samen knutselen en kwebbelen 😊
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Práchtig zoals deze kaart helemaal zelf gemaakt is Carla (zelfs het dessin-papier is zelf gemaakt). Het mooie zeepaardje is een echte blikvanger, zo mooi gekleurd. Ik vind het zulke mooie intrigerende beestjes.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Carla
    Leuke kaart met zeepaardje!
    Ook het kaartje van gisteren met olifantje vind ik óók zo leuk!
    Ben ook al bij Marleen gewest, zo leuk dat jullie samen kunnen knutselen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is absolutely beautiful Carla, I love the design. The die cut shells and starfish look fabulous, shading around the edges really makes them stand out against the background. I also like the addition of the "net". Fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart weer Carla. Mooi gedaan je eigen designpapier. Je zeepaardje is weer prachtig gekleurd. Het zeenetje lijkt wel van Ali lijkt verdomds veel op die van mij.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief zeepaardje. Mooie kaart Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart, het zeepaardje is prachtige ingekleurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk gezellig zo samen knutselen, vooral niet opgeven die genietmomentjes! Wat een ontzettend leuke kaart Carla, gaaf om te zien dat er helemaal geen dessin papier nodig is om een schitterende kaart te maken, groetjes Petra p.s. ik ga nu even bij je zus kijken 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Carla,
    wat een gave kaart!! EN wat gezellig dat je weer met Marleen hebt geknutseld. Je kaart is super. Dat zeepaardje is zo enig en je het het prachtig ingekleurd. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.
    Helaas is er iets mis met mijn blog, niemand kan er meer op komen! Als het morgen niet verholpen is ga ik Blogger inschakelen om me te helpen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk deze kaart met zeepaardje. Alles mooi gecombineerd. Ga zo nog bij Marleen kijken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. It's a great Seahorse and Ocean inspired card, many thanks for joining in with our 'Close to Nature' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt er een supermooie kaart van gemaakt.
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Dat is leuk dat je meedoet met onze '#57e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card and lovely colours, love all the ocean elements and that fabulous seahorse

    Thanks for joining us at Stamping Sensations this month

    Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart met mooie onderwater details en een lief zeepaardje. Heel mooi gemaakt! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Stamping Sensations. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen