Volgers

donderdag 24 mei 2018

Ferris Wheel (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Vandaag gaan we naar de kermis om met het reuzenrad
 naar het prachtige panorama van de stad te gaan kijken.
Hebben jullie daar al eens ingezeten ?
Ikke eerlijk gezegd, nog nooit.
Ook al heb ik hoogtevrees, is het niet, dat ik het niet zou durven, 
maar de gelegenheid heeft zich nog nooit voorgedaan.
Dit is één van de nieuwste digi stamps van Beccy's Place.


De digi stamp "Ferris Wheel" kan je 
HIER in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb hem ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos.
De cirkel heb ik uitgesneden met een stans uit
MFD085van Nellie Snellen.
De blauwe daarachter is gemaakt met een stans uit China.
De tekst komt ook uit de "Ferris Wheel" set.
Het kruisjessteekboordje eromheen komt ook uit China.
De sterretjes met een klein ponsje gemaakt.
Van waar het scrappapier vandaan komt, 
weet ik niet meer, maar het komt uit één 
van mijn eerste scrapboekjes die ik ooit heb aangekocht.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

19 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor kermisliefhebbers.
    Ik heb er wel eens in gezeten, maar werd kotsmisselijk, later bleek dat ik de ziekte van Menière heb, dus zijn al die draaidingen zowiezo geen goed idee......
    Zo zie je maar dat ook je oude papier altijd nog eens van pas kan komen, groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met dat leuke reuzerad stempeltje erop Carla....prachtig ingekleurd en alles perfect gecombineerd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige kaart met het reuzenrad, Carla. Ik ben er wel eens op de kermis in onze stad in geweest. Prachtig vond ik het. Ik zou in Scheveningen ook graag willen, maar Joop wil niet.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zal toch een beetje spannend geweest zijn in het reuzenrad, maar vast mooi om je woonplaats even van uit de hoogte te zien. Je hebt alvast een leuk kaartje gemaakt rond het htema! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mij krijg je daar ook niet in want ik heb hoogtevrees.
    Mooi gekleurd en een leuke stans die blauwe.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card, love the colour combination.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Carla,
    Ben benieuwd wat je van het ritje in het reuzenrad vond, ik houd er niet van, wel van de achtbaan en zo maar doordat het zo traag gaat vind ik het juist eng...maar goed zoveel mensen,zoveel wensen...
    Hele leuke kaart heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat mooi Carla! Ik hou wel van zo'n rad met wijds zicht. De max vind ik die in Londen (London Eye), was ik ooit met mijn ma, zij durfde eerst ook niet, maar het ging zo op het gemakjes dat zij het uiteindelijk best wel leuk vond...
    Fijne avond!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat past die stans mooi achter de digi, je kaartje is echt prachtig.
    Ik zat ooit eens met mijn dochter in de
    Londen Eye echt geweldig, ik maakte een foto van haar, die van mij ging niet lukken, ze was doodsbang om de relingos te laten, ik zit er graag in, ook in zo'n reuzenrad,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik stap er niet in omdat ik hoogtevrees heb Carla! Je kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart met deze stempel. Inderdaad, Ik ben er 1 keer in zo'n reuzenrad geweest. Pretpark Walibi had er 1. Viel mij heel erg mee qua hoogte. Ik vond het zelf heel erg mooi om zo hoog te zitten en kijken naar de omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart! maar een reuzenrad, niets voor mij, doodeng!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje! Dat reuzenrad is eigenlijk wel schattig. In zo een heb ik wel eens gezeten. Mooier vond ik die zweefmolen waar ik in zat op onze trouwdag. Heel hoog (68 meter, geloof ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een reuzenrad, niks aan hoor het gaat maar traag dus word je er niet vlug misselijk in en je hebt een mooi uitzicht op de omgeving.
    Je kaart is een uitdaging om er eens in te gaan en ik zou het nog vergeten te zeggen maar ze is heel mooi gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart,Carla.Het is een leuke stempel.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen