Volgers

vrijdag 18 mei 2018

Spring Chickens (2) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

En zoals ik gisteren al zei, 
volgt er vandaag nog een tweede voorbeeldkaartje met de 
nieuwe, mooie, leuke digi  stempels "Spring Chickens" van Beccy's Place.


De digi stamps "Spring Chickens" heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Je kan deze set HIER in Beccy's Online Store verkrijgen.
De tekst heb ik er zelf bij verzonnen en op de computer gemaakt.
Het hek LR0205 van Marianne Design 2x gebruikt/
Het voorste gras is gemaakt met 115633/0141
van Craft Emotions en heb ik ook 2x gebruikt.
Het achterste gras is gemaakt met een randpons van Martha Stewart.
De stans van het kippengaas komt van Crealies.




Challenge waar ik met deze kaart graag wil aan deelnemen:
2 Sisters on the blog: #15 Three of a Kind
(3 kippen aanwezig en de tekst bestaat ook uit 3 woorden)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

12 opmerkingen:

  1. Wat is ie gaaf!! Ik moet zo lachen om die kippen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaart is dit, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Carla
    Zo leuk dit kaartje met kip kip hoera echt lachen!
    En die kippen hebben zo'n grappige uitstraling, ik hou ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee kaartjes met superleuke kippetjes.
    Kip, kip, hoera voor de maker!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk die kakelende kippen, je hebt er een mooi tafereeltje van gemaakt, echt top!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk tafereeltje op je kaartje Carla. Mooie kleuren combi ook.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, deze had ik al bewonderd bij Beccy’s Place. Deze is ook top!!!!
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een gave kaart Carla!!
    Die kippen en dat gaas zijn echt GEWELDIG

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha geweldig deze kaart Carla. Zo leuk dat gaas en dan die tekst! Goed verzonnen hoor.
    Een leuke aanwinst voor onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart met de kippen en dan die tekst, ook al zo leuk!
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zag deze leuk kippen ook al bij Karin voorbij komen, ze staan prachtig op je kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen