Volgers

woensdag 23 mei 2018

Hippe zwaardvis

Hallo allemaal,

Ik heb net mijn Privacy Verklaring op mijn Blog geplaatst.
De laatste tijd zie ik er iedereen zowat mee bezig.
Of dat echt nodig is om die hele epistel hier neer te zetten weet ik niet, maar ik volg de rest en kwaad zal dat toch niet kunnen.

Nu vlug een kaartje gemaakt, zodat de tekst niet het belangrijkste deel op mijn blog blijft.
Dat oogt niet mooi hé, zo'n lange, saaie tekst.

Ik had nog enkele leuke stempeltjes liggen, die ik tot hiertoe nog niet gebruikt had.
Daar heb ik deze leuke zwaardvis, met zijn mooie, hippe trui aan, er vantussen gehaald om er een kaart mee te maken.
Daarbij heb ik de mei/juni sketch van ANREDA gebruikt.
Wat vinden jullie ervan ?
Toch zeker mooier dan de Privacy Verklaring ?


Het stempeltje heb ik ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos.


Challenge waar ik met deze kaart graag aan wil deelnemen:
Anreda: mei/juni challenge (zie sketch hieronder)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

13 opmerkingen:

  1. heel mooie kaart! die verklaring heb ik er ook op gezet, snap niet waarom dit moet op een hobbyblogje, wat verzamelen wij nu, naast hobbyspulletjes natuurlijk... ;-)
    fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart,Carla.Ik heb die verklaring ook op mijn blog gezet.Baat het niet dan schaadt het niet :).Fijne avond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart Carla. Ik heb de privacy verklaring in mijn sidebar gezet.
    xxx Margreet 😋

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart met deze hippe zwaardvis.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Carla, echt een leuke digi en ik vind de kleuren ook erg mooi
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig kaartje Carla

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla,
    dus Marc kent me al! Hahaha, wat ontzettend leuk zeg, dat je erover vertelt aan hem. Als ik iets leuks of grappigs lees, of iets ernstigs vertel ik het Peter ook. Zo heb ik hem verteld van het ongeluk van Marc. Ik schrok daar toen zo van, dan wil je het even delen.
    Je kaart is super en zeker veel leuker dan de privacyverklaring....Ik heb hem bovenaan staan en niet als apart bericht op mijn blog.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk deze kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke zwaardvis en ook de meeuw vind ik heel mooi op het kaartje.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Carla,
    Superleuk dit kaartje met mooie vis!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Grappige kaart, heel leuk!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje Carla, ik ben ook met de sketch bezig.
    Ik heb ook een privacyverklaring apart in een tabje gezet. Ook de rest maar gevolgd haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen