Volgers

donderdag 17 mei 2018

Spring Chickens (1) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Deze maand zijn er in Beccy's Online Store
weer hele mooie en leuke stempels bijgekomen. 
O.a. deze "Spring Chickens" 
waar ik vandaag en ook morgen mijn voorbeeldkaartje van kom tonen.
Deze had ik als eerste gemaakt:

De leuke kip uit  de digi set "Spring Chickens" 
heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Je kan de digi set HIER vinden
in Beccy's Online Store.
Het hekje LR0205 van Marianne Design 2x gebruikt.
Het gras 115633/0141 van Craft Emotions ook 2x gebruikt
De rondjes rond de tekst komen van Ali.
De kippengaas is gemaakt met een embossingfolder
op mosgroen kraft en daarna opgeschuurd.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot morgen ?
 Groetjes 

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aaahhhh.....wat is ie leuk! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht Beccy ik ga deze online zetten na het winnende liedje van het songfestival haha. Je kaart is prachtig geworden en die andere heb ik stiekem ook all bewonderd.
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love your card, love how you used the image!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje met die gave kip vind ik helemaal te gek, Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Carla
    Leuke kippenkaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is de kaart! Ik heb ook een hele mooie kaart van jou gekregen! Dankjewel ben er super blij mee! Een heerlijk zomers gevoel!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kip kijkt er wel een beetje ongelukkig bij Carla, maar je hebt hem mooi op de kaart gezet.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen