Volgers

woensdag 4 september 2024

Workshop op beurs

Hallo allemaal,

Vorige zaterdag ben ik samen met
mijn zus, Marleen naar Putte bij Mechelen
naar de hobbybeurs geweest.
Ik had niks nodig hoor, maar uiteindelijk
kwam ik toch met heel veel knutselspullen naar huis.
Op de beurs kon je enkele workshops volgen.
Wij hebben die van Stampin up er uitgekozen.
Dit kaartje gemaakt.

Een schattige stempel van Stampin up, die ik met 
hun kleurpotloden kon inkleuren.
Ook de tekststempel is van Stampin up.
Het designpapier vond ik supermooi en heel passend bij de stempel.
Thuis heb ik de kaart gefotografeerd op een leuk bijpassend papier.


CHALLENGE:
2 Sisters on the Blog: challenge #89, Lavendel
Stampingsensations: sept. challenge, AG option Animal Magic

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

11 opmerkingen:

  1. Lief stempeltje is dat. Stampin up heeft altijd mooi materiaal, maar de prijs is er ook naar. Tja een hobbybeurs bezoeken....er is altijd wel iets wat je niet kan laten liggen 😉😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave workshop kaart en kijken doet kopen... ach daar heb je een hobby voor toch!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige stempel en heel mooi ingekleurd. Dat DP ziet er prachtig uit.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the cute image and lavender B, paper. Thank you for joining us at Stamping Sensations.
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje!! Alles van SU past altijd zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je daar gemaakt!! Ik vind het altijd tof dat je dan weer andere dingen maakt dan je zelf zou doen. En ja naar een beurs gaan en met bijna niets thuis komen dat lukt vaak niet.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke stempel en naar de beurs, klinkt heel gezellig. ik ga niet dit jaar, had wel plannen maar alleen vind ik het niet zo gezellig al kom je altijd wel mensen tegen natuurlijk. En ja, je komt nooit met lege handen thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooie kaart in paars. Het plaatje is weer zo mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart, Carla
    Mooi gestempeld en ingekleurd, gezellig met je zus naar de beurs!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig kaartje en je komt altijd met meer mee naar huis als dat je van plan was haha
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen