Volgers

woensdag 18 september 2024

Timeless Florials (1) Contributor bij Beccy's Place

Hallo iedereen,

Beccy heeft een prachtige digital stamp set gemaakt
"Timeles Florials" waarmee ik voorbeeldkaartjes mocht maken.
De eerste die ik laat zien is deze met de tulpen en
morgen mogen jullie nog eens terugkomen voor
mijn andere kaart met hortensia's.


Deze vaas met tulpen heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.
De digital stamps set "Timeless Florials" kan je HIER
in Beccy's online store vinden.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot morgen ?
 Groetjes 
 Carla


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met de bloemen vaas Carla.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gekleurd, bloemen zijn lastig om mooi te kleuren, dit is een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kaart. Mooie digi en het ruitje past er zo leuk bij. Groetend Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi boeket tulpen, mooi ingekleurd.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende bloemenkaart, Carla
    Mooi ingekleurde tulpenvaas!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi kaartje en zo mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! De digi is heel mooi ingekleurd en je hebt er de perfecte stansen en papier bij gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kaart met dit mooi ingekleurde tulpenboeket!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen