Volgers

vrijdag 6 september 2024

Barnyard Birthdays (1) Contributor bij Beccy's Place

Hallo iedereen,

Het is al laat op de avond om nog iets te posten, 
ik was het vergeten dat ik mijn werkjes voor 
Beccy's Place nog moest plaatsen.
Eéntje voor vandaag en morgen de andere.
2 interactieve kaarten met de nieuwe digital stamp
set 'Barnyard Birthdays'.
Voor de eerste kaart heb ik het varkentje gekozen
en dan moest ik meteen aan een spaarvarkentje denken.


Het label kan in en uit het gleufje en misschien is dit wel te 
vervangen door een spaarcentje.


Het spaarvarkentje vond ik ergens op internet.
Dit op een goed formaat uitgeprint op designpapier.
Het varkentje van Beccy uit de 'Barnyard Birthday set'
ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden,
uitgeknipt met een heel fijn wit randje eromheen en opgeplakt.


Deze kaart heeft ondertussen al een bestemming gekregen.

Benieuwd naar wat ik nog gemaakt heb ?
Kom dan morgen nog eens terug een kijkje op mijn blog nemen.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla



12 opmerkingen:

  1. Superleuk kaartje met de 2 varkens.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke feestelijke kaart. Het varkentje van Beccy heb je mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geinige kaart met ide twee heel verschillende varkens.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke kaart.
    Wat een ontzettend origineel idee om er een spaarvarkentje van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou geleid trouwens, ik dacht dat je een voorgekleurde versie had gebruikt.

      Verwijderen
  5. Leuke en grappige kaartje met deze spaarvarken!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijk kaartje, Carla
    En wat leuk bedacht zo met die spaargleuf
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje, leuk met het spaarvarken erbij.
    Ik zet mijn post al gelijk in concept van zodra ik de mail met een datum binnen krijg, anders vergeet ik het ook om te plaatsen 😉
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk met deze twee varkentjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn kleinzoon vond dit een heel leuk kaartje !
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen