Volgers

zondag 22 september 2024

50 jaar huwelijk

Goede morgen allemaal,

Gisteren waren we aan de feest, 
want mijn zus, MARLEEN en schoonbroer LUC
waren eerder in deze maand 50-jaar getrouwd.
Een kaartje met stempels van Ilse Hoekstra gemaakt.


Op kraft en ingekleurd met Faber Castell Polychomos potloden.
Ik vond dat er genoeg opstond en heb de tekst over over het
50 jaar huwelijk voor binnenin de kaart gehouden.


Hieronder zien jullie nog het cadeau dat door ons en mijn zoon 
en zijn gezin gegeven werd.
Cindy, mijn schoondochter maakte de 2 fietsen uit karton, 
wat ze heel leuk en mooi gedaan had.
Origineel toch om op die manier cadeaubons af te geven.
Jammer dat het knutselwerk niet zo goed te zien is
met de verpakking eromheen.


CHALLENGE:
Kleuren met Potloden : Alles Mag, 2de inzending


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

3 opmerkingen:

  1. Hele mooi kaart heb je voor ze gemaakt en wat een leuk en origineel cadeau!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat origineel verpakt en je kaart is ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor het "Gouden" Bruidspaar. Leuke stempel(s) en zo mooi ingekleurd. Wat hebben jullie een origineel cadeau gegeven. complimenten voor je schoondochter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen