Volgers

vrijdag 12 mei 2023

For The Birds set 2 (Contributor bij Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Gisteren liet ik het eerste kaartje dat ik
gemaakt heb uit "For The Birds" set zien
en vandaag is het de beurt aan 
"Juanita" de blauwe ara.
Hier heb ik een verjaardagskaart mee gemaakt.

De mooie digital stamp set "For The Birds" is HIER
verkrijgbaar in Beccy's Online Shop.
De blauwe ara heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.
Voor de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de
mask stencil 185070/1011 van CraftEmotions.
Hierbij gebruikte ik donkere kleuren Distress Inkt
om de vogel extra goed doen uit te komen.
Nog wat leuke verjaardagsteksten erbij en klaar.


CHALLENGE:
Stamping Sensations : May challenge : 
Anything stamped with the option to Add a stencil (card 2)

Jullie hebben gelijk, de eksters zijn geen brave vogels
en smullen de kleine vogeltjes op,
maar niks aan te doen, zo zit nu eenmaal de natuur in elkaar.
Ik vond zo'n jonge eksters wel eens leuk om te zien
en zo te horen onder jullie waren er nog die
nog nooit een jonge ekster gezien hadden.
Het was een nest van 4,
maar de ene liet zich het best fotograferen.
Ondertussen zie ik ze al niet meer.

Ook voor vandaag heb ik nog een foto uit onze tuin.
Een jonge lijster.
Ze zeggen in mei leggen alle vogels een ei,
maar bij ons beginnen de jonge vogeltjes al uit te vliegen.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


11 opmerkingen:

  1. Prachtige vogelkaarten, Carla
    Die kerstkaart van gisteren was ook erg mooi!
    Ja al die vogels, ik ben er ook een liefhebber van, bij ons achter heeft ook een ekster genesteld, maar het resultaat heb ik nog niet gezien...
    Op de wandelingen die we maken zien we okk van die leuke vogeltjes en zo geellig al dat geluid
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Carla.
    Liever een lijster als een ekster in de tuin.
    Deze fluiten mooi.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook 'n mooie kaart Carla met de ara en je eigen achtergrond. Knap gedaan weer! En wat 'n leuke foto van deze piepjonge lijster! 😍
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gemaakt! Een fijn weekend. En wat een mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je deze ara prachtig ingekleurd, hij komt mooi uit op je achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De ara komt heel mooi uit tegen de achtergrond van je kaart. Heel mooi gemaakt.

    Bij ons zitten er bijna geen vogels in de tuin, want die worden allemaal vakkundig weg geblaft door onze Jippe.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart, die set vogels is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een leuk kaartje, een fleurige ara op een mooie achtergrond.
    Mooie foto's van de jonge vogeltjes (de lijster verkies ik boven de ekster want met deze laatste heb ik geen goede ervaringen)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gekleurd heb je dit weer.
    De tekst is ook leuk, net of de papagaai de hele tijd "Hoera" zegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, mooi ingekleurd. En wat een mooie foto van de kleine lijster.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die blauwe ara heb je heel mooi ingekleurd en een leuke achtergrond gegeven Carla. Wat lief dat jonkie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen