Volgers

vrijdag 26 mei 2023

Card Panels (1) contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Beccy van Beccy's Place heeft weer nieuwe 
digital stamps in haar webshop en  ik  mocht 
ermee aan de slag om voorbeelden te maken.
Vandaag laat ik een condoleance kaart zien.

De digital stamp set "Card Panels" kan je HIER 
in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb de bladeren ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos potloden.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
Voor morgen heb ik weer iets heel anders 
met iets uit dezelfde set.
Komen jullie dan terug kijken ?

 Groetjes 
 


10 opmerkingen:

  1. Mooi hoor.
    Ik had pas een condoleance kaart nodig, ik heb zitten zoeken op internet wat ik kon maken.
    Dit vind ik prachtig!
    Ga het idee zeker onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige condoleance kaart Carla.
    Leuk samen gesteld.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi geworden. Een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige condoleance heb je gemaakt Carla en een gave achtergrond, mooi gedaan zo in deze kleuren!
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Carla.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met het panel. Toevallig heb ik ze pas aangeschaft.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt, Carla. Je hebt de mooie digi schitterend ingekleurd en ook de rest van de kaart heel mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi ingekleurde blaadjes, lijkt al een beetje op ecoprinten.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen