Volgers

donderdag 11 mei 2023

For The Birds set 1 (Contributor bij Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Vandaag en morgen komen er 2 kaartjes aan
die ik met de mooie, nieuwe digital stamp set
"For The Birds" voor Beccy's Place mocht maken.

Voor vandaag heb ik de digi van "Normie", de kaketoe 
uitgekozen om er een kerstkaart mee te maken.
Kijk hieronder wat ik ermee heb gedaan.

De digital stamp set "For The Birds" kan je HIER in
Beccy's Online Store" vinden.
Ik heb "Normie" gestempeld en gemaskeerd.
Later na ik de achtergrond gemaakt had, enkele delen 
ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Om de achtergrond te kunnen maken heb ik een kader
afgeplakt, zodat die mooi wit blijft.
Het vak dat achter de kaketoe achterblijft, bewerkt met Distress Inkt
en gestempeld met verschillende kleine stempels.
Met een fijne, witte Posca stift de kleine rondjes in de rondjes ingekleurd.
Alle maskeringen weggenomen en het geheel op een leuk
kerstpapiertje geplakt en daarna op een witte kaart.


Nu het over vogels gaat, 
heb ik nog een leuke foto om hierbij te laten zien.
Deze foto heb ik deze week in onze tuin genomen.
Het is een jonge ekster, die pas het nest heeft verlaten.


CHALLENGE:
Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
Komen jullie morgen terug om de 2de kaart te bekijken ?
 Groetjes,
Carla


 

20 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met deze Kakatoe! Leuk al het nieuwe leven in de tuin prachtig ekstertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Carla.
    Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoe kaketoe erbij zit voor die mooie achtergrond! Leuk hé, hoe al die jonge vogels in de tuin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke stempel en de mooie achtergrond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een plaatje. Heel mooi ingekleurd die achtergrond en ook de witte accenten komen mooi uit, net juweeltjes Carla.
    Een hele mooie kerstkaart!
    Gezellig je weer te zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een hele mooie kerstkaart met de kaketoe en wat heb je een gaaf achtergrondje gemaakt.
    Wat leuk zo'n jonge ekster,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een mooie Kerstkaart gemaakt Carla met deze gave achtergrond en de kaketoe. Ziet er allemaal weer fijn uit! En wat 'n mooie foto ook, van deze jonge ekster!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk kaartje..
    heerlijk die jonge vogels in de tuin.
    Gezellig dat je vandaag weer een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke vogel op je mooie kaart. Gave achtergrond heb je gemaakt.
    Wat een leukerd is die ekster. Wij hebben heel veel grote eksters in de tuin, maar ik heb nog nooit een kleintje gezien.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Leuke achtergrond heb je gemaakt.De foto van de kleine ekster is erg mooi.nog nooit gezien. Alleen de groten… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie achtergrond heb je gemaakt , deze kakatoe is weer een leuke digi. Een heel mooie foto van de jonge ekster.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de mooie kaketoe, verrassend om er een kerstkaart van te maken.
    Mooie foto heb je gemaakt van het jonkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zal jij een plezier beleefd hebben bij het maken van deze kaart. Maskeren, stempelen en kleuren en dan de verrassing als je het masker weer verwijdert, ik vind het altijd een magisch moment. Heel leuk de details met de posca pen. Schattig zo'n baby ekster, totdat hij groter wordt en de babykoolmeesjes opvreet.... dat doet er één bij mij in de tuin, helaas, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een mooie kaart! Die achtergrond vind ik helemaal geweldig! En eksters zijn niet mijn lievelingsvogels. Hier hebben ze vorig jaar een nest merels leeggehaald...vlak voor de voordeur. Wat was ik kwaad! Maar ja, de natuur....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi gedaan je kaart...wel leuk te zien een jonge ekster. Hier in de tuin vele grote, zijn niet mijn soort vogels. Ik jaag ze altijd weg hihihi, mijn dochter blij mee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart met die prachtige achtergrond Carla. Wat een leuke foto van de jonge ekster.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie kaart !!!!
    Die ekster is ook gaaf !!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Normie de kaketoe komt heel mooi tot zijn recht op deze leuke achtergrond! Knap!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben wat laat met mijn kerstblogrondje, maar beter laat dan ooit...
    NIet de traditionele vogel voor op kerstkaartjes, maar wat een prachtige kaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen