Volgers

zaterdag 27 mei 2023

Card Panels (2) (Contributor bij Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Hier ben ik alweer.
Gisteren konden jullie al mijn eerste voorbeeldkaart
met de nieuwe digital stamps "Card Panels" 
van Beccy's Place zien.
Voor vandaag heb ik weer een hele ander kaart.
Het is een beterschapskaart geworden.

Veel vitamientjes eten, wat in sinaasappelen ruim aanwezig is.

De digital stamp se "Card Panels" is HIER 
in Beccy's Online Store te vinden.
Ik heb deze stempel ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.

Ik heb hier ook een oude digital stamp set "Basket of Oranges" van
Beccy's Place in verwerkt.
Ik vond die er heel goed bijpassen.
Ook deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart met deze leuke materialen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn zeker veel vatamientjes Carla en je hebt er een hele mooie beterschapskaart van gemaakt! Fijn pinksterweekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi is je kaart geworden Carla. De mand past er inderdaad prima bij net zoals de kleurige achtergrond! Mooi geheel zo.
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Carla! De vitamientjes heb je heel mooi ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Carla.
    De mand en paneel zijn weer
    Zo mooi ingekleurd .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze kaart is mooi, goed bedacht om die mand bij het paneel te plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi om dat paneel uit de nieuwe set te combineren met het mandje sinaasappels.
    Leuk kaartje,
    Groetjes
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook heel mooi geworden, Carla. Leuk met die mand met vitamientjes erbij. Het DP past er ook perfect bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Carla
    Prachtig gekleurd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Carla.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi, deze combinatie van papier en digi's.
    Ik vind de strook met sinaasappels en daar de tekst op erg leuk bedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze is ook erg mooi Carla.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi, fruitig kaartje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen