Volgers

zaterdag 15 augustus 2020

YOU make me SMILE

Hallo allemaal,

Ik ben al de ganse dag aan het zoeken
om iets met een smile te maken.
Gewoon omdat ik dat eens leuk vond.
Uiteindelijk is het nog een heel eenvoudig kaartje geworden.
Kijk zelf maar.
Ik hoop dat dit een smile op je gezicht geeft.


Een mooie tekst op een
correspondentiekaartje geprint.
Rondom de kaart een
doodle lijntje getekend.
4 smileys op geel cardstock geprint,
uitgeknipt, opgeplakt en mond en wangen 
met kleurpotloden gekleurd.

Challenge:
Ik laat deze kaart ook graag nog deelnemen bij:
De Egel: #104, Geen design papier (2de inzending)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Nou Carla, you make me smile hihi, wat een leukerd en wat een tof idee. Dat doodle-randje maakt het ook helemaal af vind ik.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk en vrolijk kaartje heb je ervan gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You make me smile, wat een keileuke en vrolijke kaart
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje dat je doet glimlachen.
    Fijne avond groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a cute card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de lettertypes van de tekst alleen al schitterend gemaakt. De vrolijke smileys maken het een super mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze leuke kaart brengt echt een smile op mijn gezicht! Tof gedaan Carla!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker! Je moet gewoon glimlachen als je de smileys ziet. Heel leuk gedaan met de toepasselijke tekst erbij.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart maakt je idd blij, wat een leukerd is het.
    Je doodle randje vindt ik super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eenvoudig of niet, ik vind hem super leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een leuk kaartje, zo grappig met die smileys, heel tof ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik lach even naar je terug bij het zien van dit leuke kaartje. Mooi randje ook!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Missie gelukt :)
    Wat een gezellige en vrolijk makende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Haha, nou dat is je gelukt hoor dat de kaart een glimlach toverde op mijn gezicht. Een leuke en originele kaart. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit tovert zeker een smile op mijn gezicht :) Heel leuk bedacht ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen