Volgers

donderdag 6 augustus 2020

Kerst met Card-io

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met de Card-io stempeltjes.
"Festive Fun" is een setje met heel veel personen,
weer iets heel anders dan de andere 
met bloemen, blaadjes en takken.
De letters komen uit China.
Ik vond het leuk om hiermee 
de stempeltjes te combineren.
Nog enkele takjes op de hoeken gestempeld
en met een  pigmentpen met witte inkt 
hier en daar wat spatjes getekend.
Laat aan begonnen, 
maar nog net op tijd klaar voor 
week 32 bij 52 Weeks to Christmas


Bij De Egel kan ik deze kaart ook laten deelnemen aan de challenge.
#104 = GEEN Design Papier.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
  

23 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Carla met deze stempeltjes. En jij bent ook weleens op de valreep lees ikšŸ˜„ maar fijn dat het dan toch nog op tijd is. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn naam is Cathy, ik wil getuigen over de grote spreukenmaker genaamd Priest Ade, mijn man en ik zijn nu 5 jaar getrouwd, we hebben geen kind en de dokter vertelde ons dat ik niet kan bevallen omdat mijn baarmoeder is geweest beschadigd door verkeerd voorgeschreven medicijnen dit maakte me zo ongerust en mijn man was niet gelukkig, dus besloot hij met een ander meisje te trouwen en van me te scheiden ik was zo verdrietig dat ik mijn vriendin erover vertelde ze vertelde me over een krachtige spreukgieter die ze me gaf zijn e-mailadres nou, ik geloof er nooit zo veel in, hoewel ik net besloot om hem een kans te geven en hij vertelde me dat het 24 uur zou duren om mijn man terug te krijgen en ik zal zwanger worden ik twijfelde aan hem de derde dag dat mijn man terugkwam tegen mij en huilde hij zei dat hij de scheiding niet meer wilde 3 weken nadat de dokter had bevestigd dat ik zwanger was, kan hij je ook helpen contact met hem op te nemen opAncientspiritspellcast@yahoo.com of Ancientspiritspellcast@gmail.comhttps://ancientspiritspellcast12.wordpress.com
      Blog: https://priestade.blogspot.com
      Website http://ancientspiritspellcast.website2.meWhatsApp + 2347059715465






      Mijn naam is Cathy, ik wil getuigen over de grote spreukenmaker genaamd Priest Ade, mijn man en ik zijn nu 5 jaar getrouwd, we hebben geen kind en de dokter vertelde ons dat ik niet kan bevallen omdat mijn baarmoeder is geweest beschadigd door verkeerd voorgeschreven medicijnen dit maakte me zo ongerust en mijn man was niet gelukkig, dus besloot hij met een ander meisje te trouwen en van me te scheiden ik was zo verdrietig dat ik mijn vriendin erover vertelde ze vertelde me over een krachtige spreukgieter die ze me gaf zijn e-mailadres nou, ik geloof er nooit zo veel in, hoewel ik net besloot om hem een kans te geven en hij vertelde me dat het 24 uur zou duren om mijn man terug te krijgen en ik zal zwanger worden ik twijfelde aan hem de derde dag dat mijn man terugkwam tegen mij en huilde hij zei dat hij de scheiding niet meer wilde 3 weken nadat de dokter had bevestigd dat ik zwanger was, kan hij je ook helpen contact met hem op te nemen opAncientspiritspellcast@yahoo.com of Ancientspiritspellcast@gmail.comhttps://ancientspiritspellcast12.wordpress.com
      Blog: https://priestade.blogspot.com
      Website http://ancientspiritspellcast.website2.meWhatsApp + 2347059715465







      Mijn naam is Cathy, ik wil getuigen over de grote spreukenmaker genaamd Priest Ade, mijn man en ik zijn nu 5 jaar getrouwd, we hebben geen kind en de dokter vertelde ons dat ik niet kan bevallen omdat mijn baarmoeder is geweest beschadigd door verkeerd voorgeschreven medicijnen dit maakte me zo ongerust en mijn man was niet gelukkig, dus besloot hij met een ander meisje te trouwen en van me te scheiden ik was zo verdrietig dat ik mijn vriendin erover vertelde ze vertelde me over een krachtige spreukgieter die ze me gaf zijn e-mailadres nou, ik geloof er nooit zo veel in, hoewel ik net besloot om hem een kans te geven en hij vertelde me dat het 24 uur zou duren om mijn man terug te krijgen en ik zal zwanger worden ik twijfelde aan hem de derde dag dat mijn man terugkwam tegen mij en huilde hij zei dat hij de scheiding niet meer wilde 3 weken nadat de dokter had bevestigd dat ik zwanger was, kan hij je ook helpen contact met hem op te nemen opAncientspiritspellcast@yahoo.com of Ancientspiritspellcast@gmail.comhttps://ancientspiritspellcast12.wordpress.com
      Blog: https://priestade.blogspot.com
      Website http://ancientspiritspellcast.website2.meWhatsApp + 2347059715465

      Verwijderen
  2. Wat een leuke kaart met die kleine silhouet stempeltjes. Mooi afgewerkt met de sneeuwvlokjes en de dennentakken in de hoeken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Carla!
    Deze silhouettestempels vind ik ook leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je die figuurtjes zo op de letters hebt geplaatst, Carla. Mooie kaart!
    Fijn dat je weer meedoet aan 52WTC.
    Hou het koel, groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke silhouetten, klein maar fijn, op je mooie kerstkaart Carla. Een mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk ook dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel :)

      Verwijderen
  6. Ik vind je kaart heel leuk. Wel even en vraag, is er iets aan de hand met je? Ik zie al zolang geen reacties mer bij mij??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, fijn dat je even laat weten dat je gezond bent en dat er geen ernstige redenen zijn van het weinig reageren. Nu met de Corona ga je van alles denken! En vooral als ik de berichten hoor uit Belgiƫ en nu het zuiden van Nederland erbij.
      Dank je wel ook voor het meedoen bij de Egel!

      Verwijderen
  7. Wat een leuke kaart!!!
    bedankt voor je deelname bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een heel mooie kaart met die Card-io stempeltjes Carla, super tof tussen de letters ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met de leuke stempeltjes, je hebt een mooie combinatie gemaakt met de letters,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje Carla,
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een leuke kaart leuk idee de stempels op de letters
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kerstkaart Carla! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kerstkaart!Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je leuk gespeeld met de stempeltjes en de letters! Gaaf kaartje.
    Ik heb idd zowel de nieuwe Blogger als een nieuwe layout.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo mooi en weer zo heel anders met die veelzijdige Card-IO-stempels! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kaart geworden, kraft is ook een uitstekend idee om mee te werken als je geen designpapier mag gebruiken. Dank je wel voor jou deelname aan de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen