Volgers

maandag 3 augustus 2020

Make A Wish 1 (Contributor Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Onlangs gaf Beccy, voor mijn job als 
contributor  van Beccy's Place,
het nieuwe digital stamp setje "Make A Wish".
Ik heb daar 2 voorbeeldjes mee gemaakt,
ééntje voor vandaag en de andere is voor morgen.


De digital stamp set "Make A Wish"
kan je HIER in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb deze ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos.


De stempel heb ik uitgesneden met 
MFD087 van Nellie Snellen.
Een rechthoekig geruit design papiertje erachter
en dit geplakt op zelfgemaakt achtergrondje,
dat ik gestempeld hebt met een 
spattenstempel en distress Inkt.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 

Komen jullie morgen terug voor de 2de kaart?
 Groetjes 

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart geworden met deze mooie stempel Carla!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met deze mooi digi en zo mooi ingekleurd.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gekleurd, Carla. En je achtergrondpapiertje vind ik heel leuk geworden. Het zijn net deegspetters. Past goed bij het taartje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Carla this is a stunning card. Your colouring is just amazing. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met chocolade; onweerstaanbaar! Zo mooi gekleurd! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart en heel mooi gekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuk kaart Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke verjaardagskaart is het geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie felicitatiekaart, Carla!
    De kleuren zijn zo mooi bij elkaar!
    Ook je kleurwerk is weer prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart! Gave stempel heb je gebruikt Carla.... en weer prachtig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie kaart, leuke achtergrond en lekkere cupcake ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart heb je gemaakt met de leuke stempel, ook die van vandaag vind ik weer top,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, de chocolade spat er vanaf!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen