Volgers

dinsdag 4 augustus 2020

Make A Wish 2 (Contributor Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Gisteren liet ik jullie een feestelijk kaartje zien met de cupcake,
vandaag is het de beurt aan een andere digi uit de 
"Make A Wish" set van Beccy's Place
Op deze kaart moeten we al wat meer kaarsjes uitblazen.


De kaarsjes komen uit de digital stempel set "Make A Wish"
Je kan deze set  HIER in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb de stempel nog wat aangepast,
zodat er nog meer kaarsjes op mijn kaart stonden.
Alles uitgeprint op Kraftpapier.
Daarna ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes

11 opmerkingen:

  1. Hi Carla this is a fantastic card. Your colouring is amazing. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook deze kaart vind ik heel mooi, vooral het kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat leuke en mooie gekleurde kaarsen, tof op dat Kraftpapier ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk weer even bij jou op blogvisite ik zit wat minder achter de pc om te genieten van de zomer. Je vorige kaart met kaarsje is ook heel leuk geworden en kleuren op craft papier is ook prachtig!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart met al die kaarsjes! mooi ook dat je het op kraft hebt gestempeld

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje en mooi gekleurd ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kaartje Carla!
    Ook weer prachtig ingekleurd op het kraft!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En nu maar blazen, mooi ingekleurde kaarsen!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen