Volgers

maandag 3 oktober 2016

Sterkte in deze moeilijke tijd

Hallo allemaal,

Ik ben hier al terug met condoleance kaartjes.
Van de vorige was ik niet helemaal tevreden, deze vind ik beter geslaagd.
Nu ben ik wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Laat maar horen.


Voor de achtergrond gebruikte ik een stencil.
Vorig jaar goedkoop kunnen kopen in de Action.
Distress Ink "peeled paint" en "brushed corduroy" hiervoor gebruikt.
De ruit is gemaakt met MFD 021 van Nellie Snellen.
Om deze stempel te gebruiken heeft het mij eerst nog veel moeite gekost.
Een A4 unmounted rubber stamps van 24 grassen en insekten allemaal zitten uitknippen en deze grasspriet is er ééntje van.
De tekst is van Crealies.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Twee mooie condoleancekaarten, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn twee stijlvolle kaarten Carla, die andere vond ik ook héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 2 hele mooie en zeker stijlvolle condoleance kaartjes Carla
    Hopelijk blijven ze nog lang in je voorraaddoos zitten

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Hele mooie kaarten. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee mooie condoleance kaarten,Carla.Hele mooie achtergrond.Heel stijlvol met de gras stempel.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn mooie kaarten geworden hoor Carla. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi met die grasstempel er op Carla! Je achtergrond is ook erg mooi
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie, rustige kaartjes, zo moet dat zijn .
    De achtergrond is goed gelukt hoor!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Carla. Ik heb die stencils ook en weet er eigenlijk geen raad mee. Nu weer ideetje opgedaan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten Carla,
    prachtige achtergrond,mooi de ruit met de stempel..
    Hele klus om alles netjes uit te knippen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt Carla, die achtergrond ziet er mooi uit. Ook je vorige condoleancekaartjes zijn mooi gemaakt vind ik.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stijlvolle kaarten Carla.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo af en toe hebben we dit soort kaartjes ook wel eens nodig. Maar liever niet te vaak.
    Het zijn 2 hele stijlvolle kaartjes geworden. Mooi hoor!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 prachtige stijlvolle kaartjes Carla - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Carla,
    ook weer heel mooi deze twee condoleancekaartjes,
    maar ik wil ze niet vergelijken met de vorige,
    want die vind ik ook heel mooi!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee mooie stijlvolle condoleancekaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen