Volgers

zaterdag 29 oktober 2016

Snow Drifters (1) (Beccy's Place)

Dag volgertjes,

Beccy heeft nog een tweede set clear stamps uitgebracht, namelijk de "Snow Drifters".
Ze zijn zo mooi om  kerstkaarten of winterse verjaardagskaarten mee te maken.
Ik heb met deze set 3 voorbeeldkaarten gemaakt, maar die laat ik niet in één keer zien.
Vandaag de eerste, morgen de volgende en overmorgen de laatste, waar nog iets extra bijzit.

Hier komt Snow Drifters nummer 1

Deze heb ik vrij eenvoudig gehouden.
Deze clear stamp uit de set "Snow Drifters" heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos en daarna uitgeknipt met een fijn wit randje eromheen en een beetje naar voren gebracht met foamtape.
De tekst komt ook uit de set.
Voor het frame heb ik VIND010 Die Vintasia "oval with grid" van Nellie Snellen gebruikt.
Het lijntje met sterren is gemaakt met Lr0134 van Marianne Design.
De sterretjes bovenaan komen uit dezelfde mal.


Alles over deze leuke clear stamp set kan je HIER terugvinden in Beccy's online store.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot morgen ?
 Groetjes 


17 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje en het is waar wat een mooi setje stempels , het sneeuwman koppeltje vind ik persoonlijk zo lief en schattig, maar dat zien we zeker op een van je volgende kaarten , alvast bedankt voor zoveel moois!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie en lieve kaart, Carla.De stempel van de sneeuwpop is heel schattig en mooi ingekleurd.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel lief kaartje is het geworden met dit schattige stempeltje. Mooi hoor.
    Een heel fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk stempelsetje Carla en een prachtige voorbeeldkaart.
    Ook een leuke DT badge heb je gemaakt :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,
    leuke kerstman, mooi kleurwerk, ik vind de bijpassende tekst ook erg leuk..knap gemaakt!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card, love the die cuts you used.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi frame onder je sneeuwpop, leuk om de sterren die uit de onderste mal komen bovenaan te plakken! Natuurlijk kom ik morgen weer even kijken want ik ben razend nieuwsgierig naar je andere kaarten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi frame onder je sneeuwpop, leuk om de sterren die uit de onderste mal komen bovenaan te plakken! Natuurlijk kom ik morgen weer even kijken want ik ben razend nieuwsgierig naar je andere kaarten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje Carla, het is al een feestje als je er een kaartje mee mag maken!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel mooi dit kerstkaartje Carla...wat een lief sneeuwpopje erop....en ook die sterrenstans is prachtig...

      groetjes Rosina

      Verwijderen
  11. Je kaart is weer een beauty Carla, leuke sneeuwpop, mooi gekleurd in prachtige kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous Christmas card Carla, I like the image and the detail
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Carla,
    wat leuk deze sneeuwpop kaart!
    Mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie digi weer super kleurwerk ook en de sterrenboord vind ik ook geweldig
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen