Volgers

zaterdag 22 oktober 2016

Grumpy Goose Set (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn voorbeeldkaartje zien, gemaakt met de nieuwe digi stamp set 
"Grumpy Goose" van Beccy's Place.
Wat is dit weer een leuke digi, vinden jullie ook niet?


Ik heb onze "Grumpy Goose" alsook het achtergrondje ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
De mallen MFD087 van Nellie Snellen gebruikt.
Met een stukje gekleurde raffia een strikje gemaakt en er 2 kleine belletjes aangehangen.
De blaadjes zijn met de pons FLP038 van Nellie Snellen gemaakt.
Het scrappapier is van Lili of the Valley.


Klik HIER en breng eens een kijkje in Beccy's online store.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

14 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig Carla...hou wel van dit soort digi's...en je hebt er een leuke kaart mee gemaakt! Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje en de digi zijn supermooi ik weet wel niet waarom de eend zo boos is want daar is helemaal geen reden voor.
    Die achtergrond is toch moeilijk denk ik maar ja jij bent nu eenmaal een krak in kleuren.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart en wat een leuke gans, Carla.Leuk afgewerkt met de belletjes.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met Grumpy Carla ! Mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous & fun card Carla, I like the image and the papers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha ik hou hier wel van.. grappige stempels. Wat een mopperkont. mooi geworden carla. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze digi is super geinig Carla, mss toch even een bezoekje brengen aan de shop! Het kaartje ziet er weer heel mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een grappig stempel erg leuk kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card, love the colouring and the layers.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart is dit. Prachtig! En je kleurwerk is super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En of de digi leuk is Carla, ik vind hem geweldig, mooi gekleurd, ook zo schattig met de kleine belletjes.
    Je hebt weer een prachtige kaart gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappige gans is het. Die is niet blij met de kerst...hihihi.
    Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Carla,
    wat een leuke digi is dit zeg!
    Heel grappig die gans!
    Het kerstkaartkje op zich ook heel mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen