Volgers

zaterdag 15 oktober 2016

Feathered Nest Set (1) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Jullie hebben het vast al wel gemerkt, dat ik de laatste tijd nog niet veel op blog gepost heb.
Dat komt, omdat we druk, druk, druk aan 't voorbereiden zijn met kaarten maken.
Vandaag kan ik wel beginnen met er al iets van te tonen.
Zoals jullie  wel weten, ben ik al een tijdje in het design team van Beccy's Place.
Maandelijks krijgen jullie  enkele voorbeeldkaartjes, gemaakt met haar fantastische digi stamps, hier van mij te zien.
Vanaf nu is er nog meer. 
Er is een uitbereiding met echte CLEAR STAMPS en voor voorbeelden hiermee gemaakt zit ik ook  in Beccy's design team.
Mijn eerste kaart met Beccy's eerste clear stamps set "Feathered Nest" zie je hieronder.
De tweede kaart hou ik voor mijn post voor morgen.


De clear stamp "Feathered Nest" heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
De tekst komt ook uit deze set.
Het frame is gemaakt met Timeless Rectangle van Spellbinders.
De bloemetjes zijn gemaakt met ponsjes FLP027, FLP28, FLP030 en FLP031 van Nellie Snellen.
Het scrappapier komt van een vintage blokje van Action.


Klik HIER om een kijkje te nemen in Beccy's online store.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, super mooi! Wat een mooie stempel. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die van jou is ook supermooi geworden Carla! De bloesem springt er echt uit en dan die gemaakte bloemen erbij, prachtig.

    Wat je laatst vroeg over het plakband. Als je gekleurd hebt en je doet er wat scotch tape over, op de plek die je wat wil op lichtenen . Vervolgens met een scherp voorwerp op de tape drukken en als je dan de tape weghaalt zie dat daar waar je gedrukt hebt de inkt op de tape zit en de plek op je tekening lichter is geworden. Dit is leuk voor gras, bomen bosjes enzo.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit supermooi gekleurd, Carla....het is een mooi geheel geworden! Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooie kaarten heb je met deze set gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke stempel is dit, en je kaartje is prachtig. Leuk om de bloemen van de stempel te herhalen op de kaart !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke set met clear stempels, je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt, heel mooi ingekleurd en ook je bloemen zijn super,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart,Carla.Hele mooie set clearstamps.De vogeltjes zijn weer mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend kaartje Carla....zo een prachtige digi van het leuke vogeltje op zijn nestje...en ook weer zooooo mooi ingekleurd....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk zeg! Ik had het inderdaad gemekt dat je minder op de blogs kwam en ook minder berichtjes plaatste. Nu begrijp ik het. Dit is een heel mooi kaartje en die stempels zijn gaaf. Ik ga eens kijken in de shop.
    Groetjes en tot morgen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Carla,
    wat een leuk kaartje heb je gemaakt en ingekleurd,
    ziet er prachtig uit!
    Kan begrijpen dat je minder kunt bloggen met dat dtschap!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Carla, I like the image and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit is weer een prachtige ingekleurde digi Carla, wat een mooie kleuren, ze spatten van het scherm.
    Je hebt de kaart prachtig gemaakt.
    Succes met de drukte.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gedaan Carla , een heel lief kaartje
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen