Volgers

maandag 5 september 2016

Wensputje

Hallo allemaal,

Zondag is voor mij meestal bij goed weer een fietsdag of bij slecht weer een knutseldag.
Gisteren hebben we hier regen en heel veel wind gehad, dus van fietsen kwam niks, maar ik heb me weer eens goed kunnen uitleven in mijn knutselateljeeke.

Deze kaart heb ik gemaakt.

De mooie digi stamp "Old Well Set" heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos en is HIER te vinden in Beccy's (new) online store.
De konijntjes horen er ook bij en ze zijn zo lief, vooral als je ze piepklein uitprint.
De tekst heb ik op de computer gemaakt.
Het frame is gemaakt met 6002/0254 van Joy Crafts.
Het scrappapier komt van Action en op het grootste stuk heb ik nog paarse bloemen opgestempeld.


Challenges:
Inspiration Destination, challenge N°101, Anything Goes (2de inzending)
AnMaCreatief, challenge 60, Inspiratie foto (iets moois in de tuin)

Creative Sketchy Girls, challenge 3 met sketch van hieronder

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

23 opmerkingen:

  1. Dit is een hele mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart,Carla.Superleuke digi en zoals altijd weer heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carla,
    je kaartje is weer super..wat heb je een mooie digi gebruikt, mooie kleuren ook en de tekst past er perfect bij..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een originele kaart met deze digi en de tekst erbij. Erg mooi gemaakt en de sketch heb je mooi nagemaakt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Carla - mooi gekleurd stempeltje en helemaal toppie geraan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, met mooie kleuren, Carla. Helaas zag ik een typefoutje in je tekst (jou moet jouw zijn)...ik hoop dat je het niet erg vind dat ik het zeg, maar het is nu eenmaal mijn werk...als je het niet verandert, vind ik het ook prima hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Margreet.
      Ik heb ondertussen mijn tekst aangepast.
      Fouten horen daar niet in thuis.

      Verwijderen
  7. Hij is heel mooi gemaakt Carla en die jouw kan bij ons ook jou of je , wij zeggen meestal je duuuuuus peanuts hihi
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje heb je weer gemaakt Carla...een heel leuk ingekleurd stempeltje...en weer prachtig afgewerkt...
    Wij haddeb droog weer gisteren , maar wel een stevige wind...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dus je had een muntje in de wensput gedaan en je wens uitgesproken dat het geen fietsweer zou zijn zodat je kon gaan fietsen...er is in ieder geval een mooi kaartje opgeleverd.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi rustgevend kaartje, ook zeer geschikt voor een man, vind ik!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan Carla,met een toepasselijke tekst.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. You did a beautiful job with the colouring Carla, the image looks fantastic! I love the way you used the two little bunnies to frame the sentiment, and I also like the beautiful die cut in the background. Fabulous card!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je deze digi weer prachtig ingekleurd Carla. Heel mooi kaartje !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart. Carla. De sketch heb je prachtig verwerkt op je kaart. En de digi vind ik ook super.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei nu moet ik mijn kaartje ook vlug plaatsen!
    Jou kaart is heel mooi en die extra bloemen op de achtergrond staan prachtig.
    Een topkaart Carla!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. toffe digi, supermooi uitgewerkt weer! Je konijntjes zijn een leuk detail!
    Fijn dat je meedoet bij CSG!
    groetjes,
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Carla,
    wat een leuk kaartje met de wensput erop!!!
    En die konijntjes die vind ik zooooo lief!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet met de septemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen