Volgers

maandag 26 september 2016

Voor mijn zoon, Ken

Hallo Allemaal,

Vandaag een kaartje gemaakt voor de verjaardag van mijn zoon, Ken.
Ik heb hem pas op 22 oktober nodig, dus nog even in de kast verstoppen.


Het plaatje is een kleurplaatje van Kif en ik vind hem zoooo leuk.
Dat heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Uitgesneden met MFD088 Nellie's Snellen Multi Frame.
De letters en de cijfers zijn voor mij een nieuwe aankoop.
Zaterdag gekocht op de hobbybeurs in Mechelen.
De cijfers zijn van Craft Emotions, 115633/0165 Numbers en de letters zijn Shape Dies van Nellie Snellen, SD079 aan de helft van de prijs gekocht.
Het touw met de knoop komt uit LR0418 creatables van Marianne Design.
De oplossing van het kruiswoordraadsel komt uit een tijdschrift.


Challenge waar ik met deze kaart graag wil aan deelnemen:
Allsorts Challenges, Week 382 - Use some newsprint

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

25 opmerkingen:

  1. Haha ik ben de eerste om te reageren op deze mooie kaart. Het kleurwerk had ik al gezien maar de afwerking is een leuke verrassing . Echt iets voor onze Ken want hij is ook een denker he
    Groetjes van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig leuke kaart Karin,
    het afdrukje is echt super en daarbij het kruiswoordraadsel is super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie en strakke kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje voor je zoon Carla...een heel geinig plaatje en mooi ingekleurd die intelligente vogel....KNAP gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je voor je zoon gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk geheel heb je er van gemaakt Carla! Het plaatje is idd heel grappig en je hebt het mooi gekleurd. Ik begrijp hieruit dat Ken graag puzzelt?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart Carla, leuk zoals je een soort van kleurenwaaier hebt gemaakt. Ik gok dat Ken van kruiswoordpuzzelen houdt? Heel leuk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje heb je voor je zoon gemaakt Carla....je kunt het maar vast klaar hebben liggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kleurwerk, super mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt Carla - leuk plaatje en supermooi gekleurd - je kaart is helemaal toppie!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een super leuke persoonlijke kaart heb je voor je zoon gemaakt. Nog even verstoppen in de kast zeg je... het is te hopen dat hij niet stiekum op je blog kijkt haha! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een leuk kleurplaatje. Hele leuke kaart heb je ermee gemaakt Carla. En ook gelijk je nieuwe spullen uitgeprobeerd ☺
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt voor je zoon! Het plaatje is top! En je hebt geweldig mooi gekleurd. Lekker vrolijk van kleur.
    Groetjes en je bent mooi op tijd!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. toffe kaart Carla, zalig kleurplaatje, vrolijke kleurtjes, ... Ik heb er ook eentje nodig voor 22-10, dan verjaart 'onze' oudste, onze vroegere pleegzoon. Altijd moeilijk om voor hem iets te maken vind ik...
    Ik was zondag in Mechelen, viel me tegen, als je in Den Bosch naar de KGKdagen geweest bent valt het aanbod voor kaartjesmaken zo tegen, ik leer graag bij op een beurs, hier niet... wel een paar toffe koopjes kunnen doen, en dat is dan wel weer meegenomen!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A super fun image and a great design and gorgeous bright colours.
    Thank you for joining our 'Newsprint' challenge this week at Allsorts.

    Kath

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuke verjaardagskaart voor je zoon,Carla.Ik denk dat hij van kruiswoordpuzzels houdt.Superleuk bijpassende plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een superleuke verjaardagskaart heb je voor Ken gemaakt. Ach meid kleine kinderen worden groot straks in okt alweer 34 jaar. Hij houdt zeker van puzzelen?

    Lieve groet ,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card. I haven´t seen this beautiful image jet. It is so fun...

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een geweldig kaartje Carla, daar zal je zoon straks vast heel blij mee zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart, Carla en wat een leuke stempel. en alle details passen er perfect bij.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for joining us at allsorts Tracy X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ooh geweldig plaatje op dat leuke kaartje! Zal je zoon wel heel blij mee zijn :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi hoi Carla,
    wat een leuke kaart en zo vrolijk, daar zal je zoon vast heel blij mee zijn!
    Leuk die kruiswoord op de achtergrond!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wij willen u erop wijzen dat wij bepaalde personen en bedrijven vertegenwoordigen die geld willen investeren in winstgevende projecten of door leningen te verstrekken aan personen die financiering nodig hebben.

    E-mail: Contact@cfi-info.com
    E-mail: Directeur@cfi-info.com
    Website: https://cfi-info.com

    Neem contact met ons op voor meer informatie.

    BeantwoordenVerwijderen