Volgers

woensdag 21 september 2016

Vandaag gaan we shoppen

Hallo allemaal,

Wat was ik blij toen ik mijn naam zag staan bij de Top 3 van het challengeblog Creative Sketchy Girls.
Vandaag doe ik ook weer mee met de nieuwe challenge.
Deze kaart heb ik met schets 4 gemaakt.


Ik heb er een Bugaboo digi stamp in verwerkt en die heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
De bril, handtas en schoenen hebben een glans gekregen met Glossy accents, maar dat is helaas op de foto's niet zichtbaar.


Challenge:
Creative Sketchy Girls, challenge 4 (zie schets hieronder)

Hieronder laat ik nog het kaartje zien waarmee ik mijn Top 3 plaatsje behaalde.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

20 opmerkingen:

  1. Proficiat met je prijsje !
    Ook dit is weer een leuke kaart met een grappige digi erop.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een super leuke uitwerking van de sketch, Carla.
    En gefeliciteerd met je top 3 kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Carla.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat weer een leuke kaart Carla!
    Fijn dat je er 'onze' schets voor gebruikt hebt! Succes!
    En proficiat met je vorige toppertje!
    groetjes,
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geinige kaart, Carla! Ik heb toevallig vandaag met dezelfde schets gewerkt, maar ik mag de kaart nog niet laten zien, want ik ben deze keer GDT bij hen.
    Proficiat met je top 3 plekkie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten. En gefeliciteerd met je derde plekje
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuk dat je weer mee doet met de challenge. top! en gefeliciteerd met je top 3 plekje..dat was ook een mooierd. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enige kaart Carla, zo leuk het pakjespapier bij deze leuke digi en proficiat met je topkaartje!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart,Carla.Superleuke digi.Gefeliciteerd met je top 3 notering.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd mooi een top 3 notering.
    Je shop till you drop kaartje is ook weer heel leuk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke digi heb je voor deze shopkaart gebruikt Carla, mooi gekleurd en mooi papier.
    Leuk een top 3 plekje, van harte.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een pracht van een kaart Carla - leuke digi heb je gebruikt en supermooi gekleurd - superleuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je top 3 plek!
    Deze kaart is ook weer super mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Carla,
    ja leuk hé als je je kaart dan in de Top 3 ziet staan..
    Ook deze kaart is weer prachtig,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Carla...en gefeliciteerd met je top 3 plaatsje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gaaf kaartje! EN ook super dat je in de top 3 kwam!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. PRACHTIG kaartje heb je gemaakt met die leuke sketch Carla...en een heel leuk stempeltje wat je super mooi heb ingekleurd
    gfeliciteerd met jetopplaatsjes altijd leuk en geniet er maar lekker van..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke stempel die (weer eens) heel mooi ingekleurd is.Mooi geheel!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Carla,
    wat een gezellig kaartje!!!
    Heel mooi in die vrolijke kleurtjes en mooi ingekleurd!
    Van harte met je behaalde plaats!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen