Volgers

vrijdag 16 september 2016

Post

Hallo allemaal,

Ik heb nog een kaartje voor in mijn verkoopbakje klaar.
'k Zou d'er nog een heel deel moeten maken, want ik heb al goed verkocht en de mensen moeten toch wat kunnen kiezen. 
Ook al 2 kerstkaarten verkocht, dat is wel uitzonderlijk vroeg in 't jaar.


Het stempeltje is van Penny Black.
Ik heb mijn Derwent coloursoft potloden nog eens gebruikt om dit in te kleuren.
Het ronde frame is craftable Cr1201 van Marianne Design.
Groot rechthoekig frame is craftable Lr0111 en eveneens van Marianne Design.
De klimopblaadjes komen uit Creatables Lr0206 wat ook van Marianne Design is.


Challenge waar ik graag wil aan deelnemen:
De Egel, challenge 21, Inspiratiefoto

Tuesday Morning Sketches, #369 (zie sketch hieronder)

Nog leuk nieuws is, dat ik kan meedelen dat ik in de Top 3 sta bij Die Sketchtanten (zie kaart hieronder)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

24 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Carla,
    heel leuk dit kaartje mooie mallen heb je gebruikt!
    Ook het stempelafdrukje erg leuk ingekleurd!!!!
    Van harte met je behaalde plaats!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Carla.
    En gefeliciteerd met je top 3 kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Carla.Lief stempeltje.Gefeliciteerd met je top 3 notering.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ingekleurd, lief stempeltje, mooie mallen, leuke kleuren, kortom een prachtige kaart!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This little hedgehog is adorable. I love the die cut you used. Thanks for playing with us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable cards! Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Ik kan begrijpen dat jouw verkoopbakje telkens weer leeg is.... groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit stempeltje blijft bekoren, zo lief!
    En natuurlijk blijven je kaarten mij ook bekoren want ze zijn altijd afgewerkt tot in de puntjes.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is prachtig en mooie kleuren. Super tof gedaan. Proficiat met je top 3

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pracht van een kaart Carla - prachtig gekleurd stempeltje en je kaart is super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een prachtige kaart, leuk met House-Mouse, super mooi gekleurd Carla.
    Gefeliciteerd met je top 3 plekje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card Carla, I like the image the dies and the colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sweet card! I love your image and fancy frame!!
    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches!!
    Debbie
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje heb je weer gemaakt Carla,leuk dat je zo goed verkoopt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart met de pennyblack stempel.
    Leuk dat je kaarten zo goed verkoopt. In de zomervakantie bij ons op de camping heb ik ook wat kaarten verkocht. stuk of 12 kaarten, in ieder geval mijn vakantie kaarten met een caravan of tent die waren allemaal verkocht. Dat liep heel goed. Gaaf nietwaar?
    Gefeliciteerd met je nominatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je creaties zijn super mooi!!! Zoals steeds het verbaasd me niet dat je goed verkoopt!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd weer een feest als je in een top 3 komt met je kaartje Carla...
    Ook deze kaart heb je weer heel mooi gemaakt.
    Ik heb de laatste tijd maar weinig inspiratie om te kleuuren, en ben meer met stempelen bezig!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje! Luk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a CUTE card!! Thanks so much for joining us over at Tuesday Morning Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je top 3 geweldig! Prachtige kaart heb je weer gemaakt.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Love how you framed that cute hedgie with all those pretty dies!
    Thanks for sharing you wonderful inspiration with us at Penny Black Saturday Challenge!

    ♥ Sue Kment

    BeantwoordenVerwijderen