Volgers

dinsdag 20 augustus 2024

Reminder challenge 73 (Augustus) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

Vandaag hebben we bij Carlin's Kaartenparadijs
onze reminder voor de lopende challenge:

ALLES MAG
ANYTHING GOES

Ik maakte hiervoor deze kaart.

Gemaakt met een ingekleurde tekst freebie van Beccy's Place.
HIER te vinden.
Deze heb ik gecombineerd met een stempel van Craft Emotions.
Die heb ik zelf ingekleurd met Faber Castell Polychromos.


Jullie kunnen nog tot 31 augustus a.s. (12.00 uur) onze tijd deelnemen
aan deze challenge.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


10 opmerkingen:

  1. Dat is een vrolijke reminder voor de Challenge Carla.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk vrolijk kaartje Carla!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke kaart met deze leukerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig vrolijk felicitatiekaartje, Carla
    heel leuk gestempeld met die grappige turtle
    mooi voorbeeld!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje en een hele vrolijke schildpad.
    Mooi ingekleurd.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig die schildpad en mooi gekleurd ook, een gaaf en grappig kaartje, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar wordt je vrolijk van, kreeg gelijk een glimlach op mijn gezicht!!

    BeantwoordenVerwijderen