Volgers

zaterdag 24 augustus 2024

Butterfly House (3 + 4) contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Hier ben ik al terug met het vervolg op
mijn blogpost van gisteren.
Zoals je kan zien zijn het weer heel
andere kaarten met de 'Butterfly House' digital stamps
van Beccy's Place.

Nummer 3

Hierbij heb ik een vlinder uit de 'Butterfly House' gecombineerd met
de bloem uit 'Waratah' allebei van Beccy's Place.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Dit op een achtergrondje gemaakt met stencil en inkt.


Nummer 4

Met de laatste vlinder uit de 'Butterfly House' digital set heb ik
weer een hele andere kaart gemaakt.
Voor de achtergrond een cirkel en een bloementak uitgestanst.
Bloemetjes gestempeld en uitgeknipt.
Dit en ook de vlinder ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.



Vinden jullie de 'Butterfly House' ook zo'n fantastische set ?
Ik ben er helemaal weg van.

Je kan o.a. deze set aankopen in Beccy's Online Store
of maak kans om te winnen
door deel te nemen aan de maandelijkse challenge bij:



Uit nieuwsgierigheid:
Welke vlinder vinden jullie van de 4 de mooiste ?

En als afsluiter nog een foto van een dagpauwoog 
die ik op één van mijn fietstochtjes ben tegengekomen.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes Carla


10 opmerkingen:

  1. Zo zeg, deze zijn ook prachtig.
    De 4de kaart vond ik heel mooi, die is rustig qua uitstraling.
    De 3de is leuk zoals je die gecombineerd hebt met de bloem, dat kan dus ook, bedankt voor het idee.
    Ik vind de 1ste vlinder héél erg mooi, dat is mijn favoriet, alhoewel ik het wel jammer vind dat die veel zwart heeft.
    De 2de vind ik ook mooi, dat is een klassieke vlinder, zoals ik het in mijn hoofd heb als iemand het over een vlinder heeft.
    En..... ik vind dat je de 4de héél mooi gekleurd hebt. Die kleur is mooi, maar de schaduwen zijn ook goed gelukt.
    (Dan wil ik ook nog wat over de 3de zeggen andere vind ik het zielig)😉
    De 3de is zo getekend dat je het kan combineren bij een bloem of takje of zoiets, dat is altijd leuk. De vorm van deze vlinder is mooi.
    Kortom, een mooie serie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi !!!!
    Mooi gekleurd ook !
    Die vlinder is top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ook deze serie, Carla
    Mij spreekt de allerlaatste erg aan, maar ik vind ze allemaal mooi hoor!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer 2 hele mooie kaarten. Ik vind vlinder 1 persoonlijk heeft mooist, maar vlinder 4 is ook schitterend!!! Fijn weekend en groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Carla.mooie foto van de dagpauwoog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, die vlinderkaart 4 steelt mijn hart en wat leuk dat je Dagpauwoog zo mooi kon fotograferen! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie vlinderkaarten. De blauwe vlinder vind ik het mooist, maar je 1e kaart heeft als kaart mijn voorkeur.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, prachtig weer allebei! Zulke mooie kaarten met schitterende vlinders, ik vind ze werkelijk alle 4 prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ook deze zijn erg mooi maar nr 1 heeft mijn voorkeur.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen