Volgers

vrijdag 23 augustus 2024

Butterfly House (1 + 2) contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden vroeg ik aan Beccy 
of ze het zag zitten om eens echte vlinders te tekenen.
Ze vond dit een leuk idee en ze ging meteen aan de slag.
Daarna kreeg ik van haar de opdracht er voorbeeldkaartjes mee te maken.
Normaal zijn dat er 2, maar nu wou ik met deze prachtige digital stamp set
ze wel allemaal gebruiken.
De eerste 2 krijgen jullie vandaag te zien en
voor morgen heb ik er nog 2.

Nummer 1

De mooie butterfly heb ik ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos potloden.


Nummer 2

Vlinders kunnen ook heel goed voor condoleance kaarten.
Een achtergrondje gemaakt met stencil en inkt.
Een passende stempel er op.
De vlinder ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden,
uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.


Komen jullie morgen terug voor meer vlinders ?

CHALLENGE:
Sheepski Designs: #89 Anything Goes

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Groetjes Carla.




16 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt een paar prachtige kaarten gemaakt met die mooie vlinders en achtergrond. Je laat zien dat ze voor veel gelegenheden geschikt zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige vlinders zeg.
    Je maakt er 2 mooie kaartjes mee.
    Ik vind vlinders op een condoleance kaart ook altijd mooi.
    Maar ik gebruik ze ook graag om een feestelijke kaart op te leuken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prima idee van jou Carla. Je hebt er pareltjes van kaarten mee gemaakt, ze zijn allebei prachtig !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaartjes, prachtige vlinders en leuk om ze verhoogd op te plakken.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo die zin mooi, ik kom morgen zeker kijken!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten met deze mooie vlinders. Heel erg mooi heb je de kaarten gemaakt en de vlinders ingekleurd.. ben benieuwd naar de andere 2. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige vlinderkaartjes, nr1 is mijn favoriet!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful cards Carla! Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie serie met deze prachtige vlinders, mooi tinten in combinatie met zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten met de mooie vlinders Carla.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige kaarten heb je met die mooie vlinders gemaakt Carla. Vlinders kunnen altijd wel, net als bloemen vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig!! Heel chique en mooi met het witte randje erom heen! Wat leuk dat Beccy ze op jou verzoek heeft getekend :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een goed idee om dat aan Becky te vragen. Ze tekent prachtig! En jij hebt er heel mooie kaarten mee gemaakt..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeh, wat een prachtige kaarten!de vl8nders zijn mooi gekleurd, maar ook heel mooi gecombineerd met hun achtergrond en tekst. Vlinders kunnen absoluut heel goed voor condoleancekaarten. Beccy heeft de vlinders ook prachtig getekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende vlinderkaarten Carla
    Goed idee om dat aan Beccy voor te stellen, top dat ze er gehoor aan gaf
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen