Volgers

donderdag 8 augustus 2024

Keitof

Hallo allemaal,

In de vakantietijd heb ik nog niet veel kaartjes gemaakt,
alleen de noodzakelijke.
In blogland vind je me nu ook niet veel.
Ik vind het wel heel leuk om met de zonnige dagen
samen met mijn zus of een vriendin een fietstochtje te maken.
Dat hebben we al wel enkele keren gedaan.
Ik maak dan telkens ook gebruik om gelijk wat 
zwerfkeitjes hier en daar te droppen.
Ik laat wat zien.

Tijdens een fietstochtje samen met ons Marleen dit zwerfkeitje 
gedropt in SINT-AMANDS (B)




Tijdens dezelfde fietstocht samen met mijn zus zijn we een ijsje gaan 
eten op de kinderboerderij in SINT-AMANDS (B)
Dat was de gepaste plaats om mijn ijskei te droppen.




Als afsluiter van een prachtige fietstocht samen met vriendin, Lydia
deze zwerfkei gedropt bij de eendjes in een parkje in DUFFEL (B)
Toen ik nog maar net thuis kwam, kreeg ik via Facebook al melding
van een dame die met haar dochtertje nog een avondwandeling gemaakt
had, deze steen gevonden had. Het maakte hun zo blij en ze
hebben besloten om zelf ook met deze hobby te beginnen.
Leuk toch ?




Tijdens een kort fietstochter samen met mijn dochter en kleinzoontje, Stan
deze gelukssteen gedropt in de kinderboerderij van BORNEM (B).
We zagen hem meteen meenemen door een jong koppel met kleine kinderen.
Kleinzoon, Stan, 3 jaar kwam naar me toe gelopen en zei:
"moeke die hebben je steen gepikt (gestolen)"
Ik moest er om lachen.




Tijdens de DUVEL route, een fietstocht die ik samen met mijn zus, Marleen 
dinsdag nog gedaan heb, deze zwerfkei gedropt aan de jachthaven
van Clothilde in RUISBROEK (B)




Tijdens dezelfde DUVEL route, deze zwerfkei nog gedropt aan de
visvijver rond het Fort van LIEZELE (B)




Deze zwerfkei heb ik gisteren nog in mijn buurt gedropt.
Sint-Pietersburcht is een oorlogsbunker met een speeltuin in PUURS (B)
Die staat bijna in onze grote tuin, zeg maar, de koeien grazen er rond.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes
 Carla

14 opmerkingen:

  1. hoi hoi, ook ik ben weinig in blogland, nu net vandaag even. leuk al die gedropte steentjes.
    was eigenlijk wel benieuwd hoe je dit maakt... met verf en aflakken of zo?
    Ik fiets ook veel met mijn vriendin, mijn man of alleen een rondje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondertussen zijn er al heel wat leuke stenen gedropt door jou en die geven waarschijnlijk de vinders ervan een lach op hun gezicht. Leuk toch hé!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!!
    Al die bewerkte steentjes. En zo leuk om die overal achter te laten.
    Ga der wel geen vinden, is een beetje uit te richting voor mij, helaas!
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om tijdens je fietstochtjes de keitjes achter te laten. Ook een leuke hobby. Veel plezier op de fiets en met de keitjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf het een heel leuk initiatief vinden. Vorige week tijden onze fietsvakantie in het Nederlandse Vorden heb ik altijd goed rond gekeken, maar helaas nergens zwerfkeien te bespeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt succes met je prachtige keien Carla. Ze zien er ook top uit. En helemaal leuk als ze gevonden worden, en je er een reactie op krijgt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie keitjes heb je gemaakt Carla. Bijna zonde om ze achter te laten. Maar als je zo'n leuke reactie krijgt, maakt dat alles weer goed.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad leuke stenen, Carla
    Je hebt vast veel mensen blij gemaakt!
    Mij ook want van de week kreeg ik je mooie fdlicitatiekaart binnen, hartelijk dank daarvoor!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat kei leuk Carla.Al die gedropte stenen.
    Super leuk gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuke actie! Ik denk er ook wel eens aan, om te doen, maar nog niet aan toe gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooie stenen, knap gemaakt! Zo leuk om af te wachten wanneer een steen gevonden wordt en er onbekenden mee te verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk die steentjes, ik ga vandaag wandelen in het Leijpark hier en zal eens extra opletten. Staat er dan ook ergens waar je kunt reageren als je er een gevonden hebt? Of is daar een F.B. pagina voor?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je iemand zo kunt inspireren voor een nieuwe hobby en zo'n leuke reactie van je kleinzoon!! lekker genieten van de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen