Volgers

woensdag 19 juni 2024

Nieuwe stempel uitgeprobeerd

Hallo allemaal,

Op de ArtSpecially beurs had ik me laten gaan,
met aankopen van stempels.
Ik heb alleen nog niet veel tijd gehad om
ze uit te proberen.
Nu dan toch een kaartje kunnen maken
met o.a. de post card bloemen CI-302 van
Crafty Individuals.


Hiervoor gebruikte ik de stempel setjes van Crafty Individuals:
CI-302 (bloemen)
CI-597 (vlinder)
CI-605 (tekst)
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
De Post Card lichtjes beinkt.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes
 Carla

15 opmerkingen:

  1. Mooi romantisch en wat leuk die tekst met de hartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vintage kaart, Carla
    Jeel mooi gestempeld en gekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze stempel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige stempel, ik begrijp dat je er voor gevallen bent. Mooie kaart heb je ermee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie stempel en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt Carla.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met deze mooie stempel Carla.
    Zo mooi gemaakt, knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Carla, love the soft colours. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Watceen prachtige kaart met deze stempel. Heel goed gelukt! Er komen vast meer kaarten met deze geweldig mooie stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En nu heb je een prachtige, romantisch aandoende kaart gemaakt met die mooie stempel. Heel mooi ingekleurd en verwerkt Carla.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de stempel mooi verwerkt in dat kader.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige stempel en zo mooi ingekleurd .
    Een heel mooi geheel.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Carla, vandaag mijn kamertje opgeruimd en ook ik kwam stempels tegen die ik op de AS heb gekocht en nog niet gebruikt zijn. Binnenkort maar eens voor gaan zitten. Jouw kaart is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie stempels heb je gebruikt Carla....wat een leuke kaart heb je ermee gemaakt ! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart met stempel, ik hou erg van de combinatie met kraft.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen