Volgers

zaterdag 29 juni 2024

Jam Jar (1) contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Vandaag en morgen laat ik jullie mijn voorbeeldjes zien
met de nieuwe digital stamp set "Jam Jar" van Beccy's Place.
Dit is de eerste.

Een combinatie van verschillende delen uit de digital stamp set, 
waarvan Beccy een geheel gemaakt heeft.
De snoep heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Ik vond het wel leuk om het deksel van de pot te paperpiecen
met hetzelfde papiertje van de achtergrond.
Het kaartje is naar mijn schoonzoon gegaan,
een echte snoeper, daarom wel passend voor hem.


Komen jullie morgen terug kijken naar mijn ander voorbeeld ?
Het zal iets totaal anders met deze "Jam Jar set" zijn.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes ,
Carla



12 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met die pot Engelse drop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart met de Engelse drop. Ik ben er gek op. Op mijn werk in de apotheek er heel wat van gesnoept. Wij verkochten het en het kwam in dozen van 3 kg aan. En dan deden we dat in zakjes… maar er ging ook heel wat bij ons zelf naar binnen… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, het potje krijgt meer diepte doordat je het doekje hebt gepaperpieced!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die pot met dropjes. Mooi kaartje voor je schoonzoon. Heb je als extraatje een zak Engelse drop erbij gedaan 😉?
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....wat een super gaaf kaartje met de engelse drop Carla....en zo mooi ingekleurd!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke digi is dat en je hebt het mooi gedaan met de deksel in dezelfde uitvoering als de achtergrond.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Carla
    Lekker met die engelse drop
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en lekker kaartje. Het dekseltje heb je mooi gepaperpieced.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de Engelse drop Carla.
    Leuke digi .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk is dit Carla! En de Engelse drop heb je heel leuk ingekleurd. In alternatieve kleurtjes....ben benieuwd wat je ons nog meer gaat laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk al die kleurrijke snoepjes in de pot en het deksel en achtergrond passen er goed bij .
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook gaaf, zeg! Erg leuk die Engelse drop in sprekende kleuren in de pot!

    BeantwoordenVerwijderen