Volgers

maandag 17 juni 2024

Keitof om te doen

Hallo creatievelingen,

Hier ben ik nog eens met een, ondertussen
andere hobby, die ik heel leuk vind om te doen.
Het beschilderen van geluksstenen.
Zowel het schilderen is heel leuk, 
alsook ze ergens op een plaats gaan droppen.
En als je dan nog via Facebook een reactie krijgt
dat iemand ze gevonden heeft en er blij mee is,
dan maakt dit je dag helemaal goed.

Ze zijn allemaal weg,
van sommige kreeg ik een reactie,
met of zonder foto.

Gedropt in OPPUURS (PUURS - SINT-AMANDS) (B)


Gedropt in LIEZELE (PUURS - SINT-AMANDS)(B)


Gedropt in KALFORT (PUURS - SINT-AMANDS) (B)


Gedropt in BREENDONK (PUURS- SINT-AMANDS) (B)


Gedropt in SINT-AMANDS (PUURS - SINT-AMANDS) (B)


Gedropt in WINTAM (BORNEM) (B)
De dame die deze gevonden had heeft het me laten weten.


Gedropt in EIKEVLIET (BORNEM) (B)
De dame die deze gevonden had heeft het laten weten.


Gedropt in BORNEM (B)



Gedropt in PUURS (PUURS - SINT-AMANDS) (B)


Gedropt in BUITENLAND (BORNEM) (B)


Gedropt in WEERT (BORNEM) (B)


Gedropt in BRANST (BORNEM) (B)
Gevonden door deze jongeman,
waarvan ik ook deze foto van toegestuurd kreeg.


Gedropt in MARIEKERKE (BORNEM) (B)
De dame die deze gevonden had heeft het me laten weten.
Ze ging de steen laten verder reizen.

Ik heb er inmiddels nog een 5-tal klaar, 
maar die moeten nog gaan reizen.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook geluksstenen beschilderd en ze op verschillende plekken neerlegd. Ze zijn erg leuk. Ook leuk dat je soms een reactie krijgt van de gelukkige vind(st)er. Hoe weten ze jou trouwens te vinden? Meestal is de maker van een gelukssteen onbekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er veel beschilderd Carla. En wat leuk als je reacties krijgt. Vooral die foto met de jongen erop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat MOOI Carla.....en wat fijn dat je reacties krijgt! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe leuk is dat? Als je met zoiets kleins iemand blij kan maken. Ze zien er ook kei mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk al die vrolijke stenen. Als je deze vind is je dag meteen goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk is dit!!
    Ik kan mij zo voorstellen dat je plezier hebt met het maken van deze stenen. En ik vind dat je talent hebt wat een leuke tekeningetjes zien erop.
    Geschilderd? Of met stiften ofzo?
    Zo leuk om neer te leggen en afwachten of je een bedankje krijgt. Is dat via een speciale Facebook groep, of persoonlijk.... je legt er geen briefje bij toch?
    En bescherm je de tekeningetjes ook met een lak, of leg je ze zo neer?
    Dit kan helemaal een hobby erbij worden, kijk maar uit, zo te lezen heeft het virus je al aardig te pakken, hihi.
    Super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof initiatief. En heel toepasselijke steen die je in Breendonk (niet ver van waar onze dochter woont) hebt achter gelaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk zeg en wat heb je er al een hoop "verstopt"!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de stenen prachtig beschilderd Carla! Heel tof dat je een reacties hebt gekregen. De voorpret lijkt me al heel leuk, om rond te fietsen, en ze ergens neer te leggen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Al zo veel mooie stenen met elk een vinder. Tof initiatief, echt iets voor jou, de combinatie beschilderen en rondfietsen om ze ergens te droppen in de streek!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen