Volgers

zondag 24 maart 2024

Mijn zus, MARLEEN, vandaag jarig.

Hallo allemaal,

Vandaag wordt mijn zus, MARLEEN, 70 jaar.
Ze stapt op tram 7, zoals wij hier in België dat zeggen.
Ik heb voor haar deze kaart gemaakt. 
Extra mijn best gedaan om die zo mooi 
en naturel mogelijk in te kleuren.
Dat was niet eenvoudig en lang aan bezig geweest,
maar ik wou aan mijn lieve zus iets speciaal geven.


De digital stamp heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


Deze hangpot met violetjes gaat straks samen 
met dit kaartje mee naar ons Marleen.
Ik heb haar gevraagd om deze voormiddag nog niet op
blog te kijken, zodat ik dit allemaal gerust kon plaatsen.


En dan wil ik ook nog iedereen bedanken
voor mijn oproepje om mijn zus eens te verrassen met
vele kaartjes voor deze speciale verjaardag.
De verrassing is geslaagd.
Ik heb al vele prachtige kaarten gezien en er zijn er nog onderweg.
Nogmaals bedankt allemaal.

CHALLENGE :
Kleuren met Potloden : challenge maart, alles mag
Allsorts Challenge : Week 773/4, Keep It Simple or Annything Goes
Stamping Sensations : March challenge - Spring (2de inzending)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

33 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zus en wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met de verjaardag van je zus, een prachtige kaart maakte je voor haar. zo mooi ingekleurd!!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zus Marleen.
    Je maakte een prachtige kaart voor haar.
    Heel mooi ingekleurd.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je zus, Carla
    Wat een mooie kaart met prachtig ingekleurd viooltjes
    Daar zal Marleen blij mee zijn
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met zo'n pracht van een kaart zal je zus heel blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel héél mooi gekleurd wauw!!
    Wat een mooie digi, die héél goed bij de echte violen hang pot past.
    Heb een hele fijne dag met elkaar.
    Als het goed is is mijn kaart aangekomen (of nog onderweg)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je zus, je hebt de violen prachtig gekleurd en zo leuk dat je ook violen voor haar hebt gekocht! Een gezellige verjaardag vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, je hebt een schitterende kaart voor zus Marleen gemaakt. Prachtig ingekleurd, en heel mooi passed bij je cadeau! Fijne dag vandaag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je zus haar 70ste verjaardag Carla en wat heb je zo een mooi setje bij elkaar gemaakt! Je prachtige kaart, natuurlijk extra mooi en de mooie hanger met violen! Gezellige middag vanmiddag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je zus. Je kaartje is echt super. En zo mooi gekleurd. tof

    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartelijk gefeliciteerd met je zus1 Je hebt de kaart echt prachtig ingekleurd, heel goed gelukt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Feliciteer Marleen van me, dikke knuffel. Wat heb je dat prachtig ingekleurd die bloemen. Schitterend gemaakt!
    En een mooi bloemetje erbij.
    Leuk dat ze zoveel kaartjes heeft ontvangen.
    Fijne dag vandaag samen met haar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat 'n prachtige kaart is dit geworden Carla, het inkleuren van stempels is jou wel toevertrouwd! Van harte gefeliciteerd met je zus! Op zondag een Kroonjaar hebben... 🥰 Je neemt een prachtige pot bloemetjes mee! Je condoleances hieronder zijn prachtig, erg mooi gedaan ook. En wat 'n leuke selfie...
    Hele gezellige dag vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi die kaart voor je jarige zus! De mooie pot met Viooltjes erbij geven is leuk! Prachtig gekleurd trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Van harte gefeliciteerd met je zus . Wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt . Heel mooi bijpassend met de mooie pot met viooltjes . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart !
    Heb je oproep gemist.....
    Als je haar adres stuurt, kan ik alsnog een kaartje sturen...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je zus.
    Wauw, wat heb je de viooltjes mooi gekleurd! Ze zijn werkelijk net echt. Leuk om samen met de bak met viooltjes te geven.
    Dankjewel dat je meedoet bij Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met Marleen! Ik hoop dat ze heel veel kaartjes heeft mogen ontvangen.
    Jouw kaart je is heel mooi geworden. prachtig ingekleurd. Leuk om hem samen met de hanger met viooltjes te geven.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je zus, je maakte een schitterende kaart voor haar heel mooi ingekleurd Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zus. Ik heb al veel mooie felicitatie-kaarten voorbij zien komen in Blogland voor haar. Jij hebt ook een prachtige ingekleurde felicitatie-kaart gemaakt Carla. Zo leuk dat je het afgestemd hebt op je cadeau en lief dat je dat oproepje hebt gedaan.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je maakte een prachtige kaart voor je zus en wat een mooi en toepasselijk cadeau heb je gekocht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte met je zus Marleen en wat een leuke uitdrukking, Tram 7, nog nooit van gehoord. Je kaart is schitterend en zo mooi gekleurd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beautiful card, love it.Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja, mooie actie voor Marleen! Mijn kaart is nog onderweg inderdaad. Jouw kaart is prahctig en zeker samen met het cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A beautiful Pansy card Carla, many thanks for joining in our Spring challenge at Stamping Sensations.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart voor je jarige zus! Ik was verstrooid, dacht dat het eind deze week was, is pas vanmorgen op de post gegaan, sorry.
    Ivm ATC-kaartjes, die maak je in principe om te ruilen. Op Art Specially voorzien ze daarvoor zelfs een plekje.
    Ik ga ook beide dagen, we gaan mekaar dus vast tegenkomen.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat ruilen van de ATC kaartjes kende ik niet.
      Ik ga er eens opletten.
      oh gezellig dat Belgen elkaar gaan ontmoeten in Nederland. Vorig jaar ook kennis gemaakt met 2 computer bekenden. Die herkende ik meteen.

      Verwijderen
  27. Bedankt zus voor dit mooie kaartje en de pot met violetjes . Dank zij jou en al de lieve mensen die ook een kaartje stuurden staat mijn kast nu vol en kan ik nog heerlijk nagenieten.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je bericht was briljant! Ik waardeer je unieke insteek. Ik kijk uit naar je toekomstige schrijfsels. Ontvang exclusieve inhoud over het Aviator-spel op onze blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi kaartje voor Marleen. Mijn kaartje is vanmorgen de bus op gegaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Viooltjes horen tot mijn lievelingsbloemen en dan nog zo prachtig gekleurd, dat is wel een topper hoor Carla. Leuk dat je weer meedeed bij ‘kleuren met potloden’ ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow wat mooi "teder"ingekleurd super mooie kaart ik zag hem staan bij kleuren met potloden waar ik ook heb meegedaan, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een mooie kaart heb je gemaakt Carla.
    Bedankt voor het meedoen bij
    kleurenmetpotloden.blogspot.com
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    DT Karin

    BeantwoordenVerwijderen